Visuaalinen viestintä somessa tekoälyavusteisesti
Miten tekoäly voi avustaa sosiaalisen median visuaalisessa viestinnässä ja tuoda siihen uusia ulottuvuuksia? Tämä koulutuspäivä tarjoaa ainutlaatuisen katsauksen siihen, kuinka tekoäly voi tehostaa ja rikastuttaa visuaalista viestintää sosiaalisessa mediassa.
Ajankohta
9.4.2024 09:00 – 9.4.2024 15:00Paikka
ProComin toimisto / OnlineJärjestäjä
ProComAJANKOHTAISTA
Koulutus järjestetään mahdollisuuksien mukaan hybriditoteutuksena siten, että online-osallistuminen Zoomissa on aina mahdollinen. Luokkahuonetoteutus arvioidaan hyvissä ajoin jokaisen koulutuspäivän osalta erikseen. Voit kertoa oman toiveesi osallistumistavasta ilmoittautumislomakkeella ja ProCom vahvistaa aina erikseen toteutuksen.
KOULUTUSPÄIVÄ
Miten tekoäly voi avustaa sosiaalisen median visuaalisessa viestinnässä ja tuoda siihen uusia ulottuvuuksia? Tämä koulutuspäivä tarjoaa ainutlaatuisen katsauksen siihen, kuinka tekoäly voi tehostaa ja rikastuttaa visuaalista viestintää sosiaalisessa mediassa.
Koulutuksessa sukellamme syvälle visuaalisen viestinnän maailmaan ja tutkimme, miten tekoäly voi toimia voimavarana luovassa ja vaikuttavassa visuaalisessa sisällöntuotannossa sosiaalisessa mediassa.
Päivän aikana pureudumme siihen, miten tekoäly avaa uusia mahdollisuuksia visuaalisen viestinnän suunnitteluun, tuotantoon ja jakeluun somessa. Samalla tarkastelemme myös mahdollisia haasteita ja sudenkuoppia. Koulutuksessa opit konkreettisia tapoja, miten integroida tekoäly osaksi visuaalista viestintää, oli sitten kyseessä digimarkkinointi tai sosiaalisen median kampanjoiden suunnittelu.
KOULUTUKSEN SISÄLTÖ
Intro
- Koulutusteeman lyhyt kertaus ja intro aiheeseen
Tekoäly ja visuaaliset trendit somessa: Miten huomioida visuaalisuus somessa vuonna 2024?
- Somen visuaaliset trendit 2024
- Tekoälyn tuomat muutokset sosiaalisen median visuaalisuuteen
Mitä visuaalisia sisältöjä tekoälyllä tuotetaan sosiaalisessa mediassa?
- Tutustutaan case-esimerkkien kautta tekoälyllä tuotettuihin digiviestinnän sisältöihin
- Sosiaalinen media, tekoäly ja virtuaalivaikuttajat
Miten eri brändit käyttävät tekoälyä brändin visuaalisuuden kehittämiseen?
- Miten tuottaa brändättyjä sisältöjä tekoälyllä sosiaaliseen mediaan ja muuhun digiviestintään?
- Laadun varmistaminen: Miten taata sisältöjen laatu tekoälytulvassa? (tekijänoikeudet ja maineriskit)
Työkalujen mahdollisuudet ja käytännön vinkit tekemiseen
- Työkalut: Mitä työkaluja voi käyttää ja miten niitä kätetään jokapäiväisessä työarjessa – erityisfokus somevideoiden ja infograafien tuotantoon
- Sisältöjen tuotanto monella eri kielellä tekoälyavusteisesti
- Käytännön harjoituksien kautta omaan arkeen: somekuvien rajaukset, jatkamiset, pienet muokkaukset
Future check
- Havaintoja tulevaisuudesta: Mitä voi jo unohtaa? Mitä kannattaa pitää mukana jatkossakin?
- Bubbling under -työkalut
KENELLE
Koulutus on tarkoitettu kaikille, jotka haluavat tietää mitä mahdollisuuksia tekoäly tarjoaa visuaaliseen viestintään etenkin sosiaalisessa mediassa ja miten sitä voi hyödyntää omassa työssä.
KOULUTTAJAT
Meri Manner
Director Digital & AI
Meri Manner on kokenut digitaalisen markkinoinnin ammattilainen. Hänellä on yli 15 vuoden kokemus ja nykyisessä roolissaan SEK:llä hän vastaa tekoälyn ja digitaalisesta kehityksestä sekä innovaatiosta yhdessä tiiminsä kanssa. Koulutuksiin hän pyrkii tuomaan yhtälailla inspiraatioita ja innostusta kuin käytännön läheisyyttä kuulijan näkökulmasta.
Samuel Räikkönen
Lead Creative
Samuel on palkittu brändäyksen ja markkinointiviestinnän ammattilainen. Yli 15-vuotisen uransa aikana hän on työskennellyt Suomen ja Pohjoismaiden ikonisimpien brändien parissa, luoden mainontaa, bränditekoja ja digitaalisia kokemuksia, jotka ovat nousseet puheenaiheiksi kahvipöydissä. Samuel uskoo, että lähtökohtaisesti ihmiset vihaavat mainontaa. Hänen tehtävänsä on saada ihmiset rakastumaan siihen.
Enoma Edevbaro
Head of SEK Social
Enoma Edevbaro on SEKin sosiaalisen median ja vaikuttajamarkkinoinnin yksikön vetäjä, joka on 10 vuoden aikana toiminut monipuolisesti digimarkkinoinnin parissa sekä kansainvälisesti että Suomessa, ja konsultoinut yrityksiä brändin pitkäjänteisestä rakentamisesta sosiaalisessa mediassa osana kokonaisvaltaista digitaalista polkua. Koulutuksiin hän pyrkii tuomaan uusia näkökulmia ja inspiroida konkreettisten esimerkkien kautta, aina muistuttaen, että somea tehdään social 1st.
HINNAT JA ILMOITTAUTUMINEN
Luokkahuonekoulutus (osallistuja paikan päällä)
495 eur jäsen / 655 eur ei-jäsen
Online-koulutus (osallistuja etäyhteydellä)
395 eur jäsen / 555 eur ei-jäsen
*hintoihin lisätään alv-osuus 24 %.
Mikäli koulutuspäivään osallistuu organisaatiostasi kaksi henkilöä tai useampi osallistuja, saavat kaikki koulutuksen hinnasta 10 % alennuksen. Alennusta ei voi yhdistää muihin alennuksiin.
Huom. Mikäli suoritat Tekoäly & digiviestintä -koulutuskokonaisuutta, sisältyy koulutuspäivä kokonaisuutesi hintaan. Koulutuskokonaisuuden osallistujien lisäosallistujat:
- Yksilöosallistujan lisäosallistuja: Saman organisaation lisäosallistujat saavat 10 % alennuksen yksittäisen päivän normaalihinnasta (ei yhdistettävissä muihin alennuksiin, alennus koskee vain lisäosallistujia).
- Organisaatio-osallistumisen lisäosallistuja: Organisaatio saa lisäosallistujat koulutuspäiviin -50 % hinnalla yksittäisen päivän normaalihinnasta (ei yhdistettävissä muihin alennuksiin, alennus koskee vain lisäosallistujia)
Luokkahuonekoulutuksen edut:
- ProCom tarjoaa aamiaisen ja lounaan
- Verkostoituminen kollegoiden kanssa
- Toimistolta voi napata mukaan viestintäalan kirjallisuutta
- Sparrailu kollegojen ja kouluttajan kanssa
- Viihtyisät tilat Helsingin keskustassa
Ilmoittautuminen
Ilmoittautumiset tämän sivun ilmoittautumislomakkeella. Lisätiedot ja tiedustelut: procom@procom.fi.
Peruutusehdot
Viimeinen peruutuspäivä on kahta viikkoa (14 vrk) ennen tilaisuutta. Mikäli osallistuminen perutaan tämän jälkeen (3-13 vrk ennen tilaisuutta), laskutamme 50 % tilaisuuden hinnasta. Kaksi (2) arkipäivää ennen tilaisuutta tai sen jälkeen tehdyistä peruutuksista veloitamme koko osallistumismaksun. Osallistujan vaihto koulutukseen on maksutonta. Peruutukset osoitteeseen: procom@procom.fi.
Pidätämme oikeuden vähäisiin ohjelmanmuutoksiin. Koulutuksen toteutuminen vahvistetaan riittävän ryhmäkoon muodostuttua.
HALUATKO SYVENTÄÄ OSAAMISTASI?
Tämä koulutuspäivä on osa vuoden mittaista koulutuskokonaisuutta. Kiinnostaisiko sinua syventyä Tekoäly & digiviestintä -koulutuskokonaisuuden teemoihin laajemmin? Tämän koulutuksen voi suorittaa osana johtamisviestinnän koulutuskokonaisuutta, johon sisältyy minimissään kuusi (6) koulutuspäivää, oppimisalusta ja opiskelijakollegoiden tuki. Tutustu kattavaan koulutuskokonaisuuteen sivuiltamme tai kysy lisää ProComin toimistolta: procom@procom.fi tai puh. (09) 135 7775.
Tietojen käsittely
Ilmoittautumalla mukaan hyväksyt sähköpostiosoitteesi lisäämisen uutiskirjeemme jakelulistalle. Saat ProComilta viestejä viestintäalaan liittyen, koulutuksiin ja tapahtumiin. Voit koska tahansa pyytää tietojesi poistoa postituslistaltamme. Käsittelemme tietoja GDPR:n mukaisesti.
Ilmoittautumisen yhteydessä annettavia tietoja käsitellään ProCom - Viestinnän ammattilaiset ry:n jäsenrekisterin
rekisteriselosteessa ja ProCom Oy:n asiakasrekisterin rekisteriselosteessa kuvatulla tavalla. Lue lisää rekisteriselosteista.