Viestintä asiakaskokemuksen ytimeen
Asiakaskokemuksen nousu strategisen johtamisen ytimeen tekee viestintäosaamisesta entistä tärkeämpää. Viestintä on myös yhä enemmän kaikkien asia, koska asiakkaan kokemus syntyy vuorovaikutuksessa laajasti organisaation kaikkien ihmisten ja kanavien kanssa. Kaipaatko työkaluja ja parhaita käytäntöjä siihen, miten kehittää asiakaskokemusta viestinnällä? Oletko miettinyt, miten meneillään oleva muutos kohti asiakaslähtöisyyttä vaikuttaa niin omaan työhösi kuin viestintään yleisemmin? Tässä inspiroivaksi kehutussa koulutuksessa asiakaskokemuksen ja viestinnän palat loksahtelevat raikkaalla tavalla paikoilleen – työkalut, tehtävät ja käytännön esimerkit auttavat sinua soveltamaan oppimaasi arjessa.
Ajankohta
28.9.2021 09:00 – 30.9.2021 12:00Paikka
WebinaarikoulutusHinta jäsenille
330 € + alv 24%Hinta (ei jäsenet)
440 € + alv 24%Järjestäjä
ProComAJANKOHTAISTA
Järjestämme koulutuksen webinaarina.
KOULUTUSPÄIVÄ
Asiakaskokemuksen nousu strategisen johtamisen ytimeen tekee viestintäosaamisesta entistä tärkeämpää. Viestintä on myös yhä enemmän kaikkien asia, koska asiakkaan kokemus syntyy vuorovaikutuksessa laajasti organisaation kaikkien ihmisten ja kanavien kanssa. Kaipaatko työkaluja ja parhaita käytäntöjä siihen, miten kehittää asiakaskokemusta viestinnällä? Oletko miettinyt, miten meneillään oleva muutos kohti asiakaslähtöisyyttä vaikuttaa niin omaan työhösi kuin viestintään yleisemmin? Tässä inspiroivaksi kehutussa koulutuksessa asiakaskokemuksen ja viestinnän palat loksahtelevat raikkaalla tavalla paikoilleen – työkalut, tehtävät ja käytännön esimerkit auttavat sinua soveltamaan oppimaasi arjessa.
Koulutus järjestetään kahdessa kolmen tunnin osassa. Ensimmäinen kolmen tunnin koulutusaamupäivä antaa oivalluksia asiakaslähtöisen viestinnän muotoilun periaatteisiin ja työkaluihin, ja koulutuksen toinen osa auttaa sinua soveltamaan edellisiä käytännössä.
Koulutus on osa KasvuPRO-koulutusohjelmaa.
KOULUTUKSEN SISÄLTÖ
Koulutuspäivä 1 ti 28.9. klo 9–12
- Asiakaskokemuksen merkitys kasvaa – miten se vaikuttaa viestintään?
- Miten asiakasymmärrystä kerrytetään?
- Asiakasmatka viestinnän työkaluna
- Tehtävä: asiakkaan odotukset ja asiakasmatka
Koulutuspäivä 2 to 30.9. klo 9–12
- Asiakaskokemuksen johtaminen viestinnällä
- Vaikuttavan viestinnän malli asiakaskokemuksen kehittämisen työkaluna
- Tehtävä: kokeillaan käytännössä sekä jaetaan opit ja kopit
KENELLE?
Koulutus sopii niin asiakaskokemuksen kehittämisestä kiinnostuneille viestijöille kuin asiakaskokemuksesta vastaaville, jotka haluat oppia lisää viestinnän keinoista asiakassuhteen syventämisessä.
KOULUTTAJA
Strategisen viestinnän ammattilainen, palkittu tietokirjailija ja rakastettu kouluttaja, Valoria Oy:n perustaja ja toimitusjohtaja Kati Keronen.
WEBINAARI
Koulutus järjestetään Zoom-alustalla.
HINNAT JA ILMOITTAUTUMINEN
Koulutuksen hinnasto:
- Etänä osallistuminen, webinaari (jäsenhinta) 330 €
- Etänä osallistuminen, webinaari (ei jäsenet) 440 €
Hintoihin lisätään alv. 24 %.
Mikäli organisaatiostasi osallistuu kaksi tai useampi, saavat kaikki koulutuksen hinnasta 15 % alennuksen. Alennusta ei voi yhdistää muihin alennuksiin. Mikäli suoritat ProComPRO-kokonaisuutta, sisältyy koulutuspäivä kokonaisuutesi hintaan.
Ilmoittautuminen
Ilmoittautumiset tämän sivun ilmoittautumislomakkeella. Lisätiedot ja tiedustelut: procom@procom.fi.
Huom! ProComin jäsen, varmistaaksesi koulutuksen osanottajamaksun jäsenhintaan, muistathan kirjautua jäsensivuille alla olevasta linkistä.
Peruutusehdot
Viimeinen peruutuspäivä on kahta viikkoa (14 vrk) ennen tilaisuutta. Mikäli osallistuminen perutaan tämän jälkeen (3–13 vrk ennen tilaisuutta), laskutamme 50 % tilaisuuden hinnasta. Kaksi (2) arkipäivää ennen tilaisuutta tai sen jälkeen tehdyistä peruutuksista veloitamme koko osallistumismaksun. Osallistujan vaihto koulutukseen on maksutonta. Peruutukset osoitteeseen: procom@procom.fi.
Pidätämme oikeuden vähäisiin ohjelmanmuutoksiin. Koulutuksen toteutuminen vahvistetaan riittävän ryhmäkoon muodostuttua.
KIINNOSTAAKO LAAJAN KOULUTUSOHJELMAN SUORITTAMINEN?
Kiinnostaisiko sinua ProComPRO-valmennusohjelman suorittaminen? Tämän koulutuksen voi suorittaa osana ProComPRO-koulutusohjelmaa, josta osallistuja saa todistuksen koulutukset suoritettuaan. Kysy lisää ProComin toimistolta: procom@procom.fi tai puh. (09) 135 7775 tai lue lisää täällä.
Tietojen käsittely
Ilmoittautumalla mukaan hyväksyt sähköpostiosoitteesi lisäämisen uutiskirjeemme jakelulistalle. Saat ProComilta viestejä viestintäalaan liittyen, koulutuksiin ja tapahtumiin. Voit koska tahansa pyytää tietojesi poistoa postituslistaltamme. Käsittelemme tietoja GDPR:n mukaisesti.
Ilmoittautumisen yhteydessä annettavia tietoja käsitellään ProCom - Viestinnän ammattilaiset ry:n jäsenrekisterin
rekisteriselosteessa ja ProCom Oy:n asiakasrekisterin rekisteriselosteessa kuvatulla tavalla. Lue lisää rekisteriselosteista.