Ajankohta

27.8.2024 09:00 – 27.8.2024 15:00

Paikka

ProComin toimisto / Online

Järjestäjä

ProCom

HALUATKO SYVENTÄÄ OSAAMISTASI?

Tämä koulutuspäivä on osa vuoden mittaista koulutuskokonaisuutta. Kiinnostaisiko sinua syventyä vastuullisuusviestinnän koulutuskokonaisuuden teemoihin laajemmin? Tämän koulutuksen voi suorittaa osana johtamisviestinnän koulutuskokonaisuutta, johon sisältyy minimissään kuusi (6) koulutuspäivää, oppimisalusta ja opiskelijakollegoiden tuki. Tutustu kattavaan koulutuskokonaisuuteen sivuiltamme tai kysy lisää ProComin toimistolta: procom@procom.fi tai puh. (09) 135 7775.

 

AJANKOHTAISTA

Koulutus järjestetään mahdollisuuksien mukaan hybriditoteutuksena siten, että online-osallistuminen Zoomissa on aina mahdollinen. Luokkahuonetoteutus arvioidaan hyvissä ajoin jokaisen koulutuspäivän osalta erikseen. Voit kertoa oman toiveesi osallistumistavasta ilmoittautumislomakkeella ja ProCom vahvistaa aina erikseen toteutuksen.

 

KOULUTUSPÄIVÄ

Koulutuspäivässä tarkastellaan, millainen merkitys vastuullisuudella on brändin rakentamisessa ja miten vastuullisuus tuodaan brändin ytimeen. Ja ennen kaikkea, miten siitä kommunikoidaan sidosryhmille vaikuttavasti. 

Keskitymme myös tavoitteiden asetantaan ja mittaamiseen. Miten vastuullisuuden vaikuttavuutta mitataan? Päivän aikana kuulemme useita kiinnostavia kotimaisia caseja vastuullisen brändin rakentamisesta. 

Vastuullinen brändi 

  • Vastuullisuuden merkitys brändeille  
  • Vastuullisuus osana brändin ydintä 

Vaikuttavuus, tavoitteet ja mittaaminen 

  • Aito vaikuttavuus lähtee mitattavista tavoitteista 
  • Miten mitata brändin vastuullisuuden vaikuttavuutta 

Johtaminen 

  • Vastuullisuus osana brändiä vs. osana organisaation strategiaa 
  • Kuka vastaa vastuullisesta brändistä 

 

KOULUTUKSEN SISÄLTÖ

Klo 9–9.45  Vastuullinen brändi 

  • Vastuullisuuden merkitys brändeille  
  • Vastuullisuus osana brändin ydintä 

Klo 9.45–10.15 Keskustelu/ryhmätehtävä 

Klo 10.15–10.30 Tauko 

Klo 10.30–11.30  Vaikuttavuus, tavoitteet ja mittaaminen 

  • Aito vaikuttavuus lähtee mitattavista tavoitteista 
  • Miten mitata brändin vastuullisuuden vaikuttavuutta 

Klo 11.30–12.00 Ryhmätehtävä 

Klo 12–13 Lounas 

Klo 13–13.30 Vastuullisuuden johtaminen 

  • Vastuullisuus osana brändiä vs. osana organisaation strategiaa 
  • Kuka vastaa vastuullisesta brändistä 

Klo 13.30–14 Tehtävä 

Klo 14–14.15 Tauko  

Klo 14.15–15 Vastuullisuudesta viestiminen ja yhteenveto 

  • Kolme casea  
  • Yhteenveto

 

KOULUTTAJAT

Reetta Kataja 
Strategist, Strategy & Planning team lead, SEK 

Reetta Kataja on brändin rakentamisen ja markkinoinnin asiantuntija, jolla on monipuolinen kokemus sekä kotimaisten että kansainvälisten B2B- ja B2C-yritysten sekä julkisen sektorin brändien kehittämisestä. Hänen intohimonsa on auttaa brändejä löytämään ja sanoittamaan olemassaolonsa syy ja asema osana yhteiskuntaa. Hän uskoo, että brändeillä on voima ja edellytykset luoda aitoa muutosta. Reetta työskentelee strategina ja strategiatiimin vetäjänä SEKillä.  

Tiina Hosiokoski  
Business Director, Communication, SEK 

Tiina Hosiokoskella on 20 vuoden kokemus viestinnän konsultoinnissa. Hän on ollut mukana lukuisissa vaativissa ja laajoissa viestinnän projekteissa liittyen brändin ja maineen rakentamiseen, ajatusjohtajuuteen, muutosjohtamiseen sekä arvopohjaiseen viestintään. Tiina on sanoittamisen mestari, joka kiteyttää vaikeimmatkin kokonaisuudet ymmärrettäviksi eri sidosryhmille. Tiina on pokannut useita palkintoja niin kotimaassa kuin kansainvälisesti. Hänen sydämensä sykkii vaikuttavalle viestinnälle ja maailman muuttamiselle viestinnän keinoin. Tiina vastaa SEKissä viestinnän liiketoiminnasta. 

 

KENELLE

Tämä koulutus on viestinnän ammattilaisille, jotka haluavat ymmärtää paremmin vastuullisuuden merkitystä brändin rakentamisessa ja oppia, miten vastuullisuus tuodaan brändin ytimeen.

 

HINNAT JA ILMOITTAUTUMINEN

Luokkahuonekoulutus (osallistuja paikan päällä)

495 eur jäsen / 655 eur ei-jäsen

Online-koulutus (osallistuja etäyhteydellä)

395 eur jäsen / 555 eur ei-jäsen

*hintoihin lisätään alv-osuus 24 %.

Mikäli koulutuspäivään osallistuu organisaatiostasi kaksi henkilöä tai useampi osallistuja, saavat kaikki koulutuksen hinnasta 10 % alennuksen. Alennusta ei voi yhdistää muihin alennuksiin.

Huom. Mikäli suoritat vastuullisuusviestinnän koulutuskokonaisuutta, sisältyy koulutuspäivä kokonaisuutesi hintaan. Koulutuskokonaisuuden osallistujien lisäosallistujat:

  • Yksilöosallistujan lisäosallistuja: Saman organisaation lisäosallistujat saavat 10 % alennuksen yksittäisen päivän normaalihinnasta (ei yhdistettävissä muihin alennuksiin, alennus koskee vain lisäosallistujia).
  • Organisaatio-osallistumisen lisäosallistuja: Organisaatio saa lisäosallistujat koulutuspäiviin -50 % hinnalla yksittäisen päivän normaalihinnasta (ei yhdistettävissä muihin alennuksiin, alennus koskee vain lisäosallistujia)

 

Luokkahuonekoulutuksen edut:

  • ProCom tarjoaa aamiaisen ja lounaan
  • Verkostoituminen kollegoiden kanssa
  • Toimistolta voi napata mukaan viestintäalan kirjallisuutta
  • Sparrailu kollegojen ja kouluttajan kanssa
  • Viihtyisät tilat Helsingin keskustassa

 

Ilmoittautuminen
Ilmoittautumiset tämän sivun ilmoittautumislomakkeella. Lisätiedot ja tiedustelut: procom@procom.fi.

Peruutusehdot
Viimeinen peruutuspäivä on kahta viikkoa (14 vrk) ennen tilaisuutta. Mikäli osallistuminen perutaan tämän jälkeen (3–13 vrk ennen tilaisuutta), laskutamme 50 % tilaisuuden hinnasta. Kaksi (2) arkipäivää ennen tilaisuutta tai sen jälkeen tehdyistä peruutuksista veloitamme koko osallistumismaksun. Osallistujan vaihto koulutukseen on maksutonta. Mikäli osallistuja haluaa vaihtaa henkilökohtaisista syistä osallistumismuotoa live-osallistumisesta online-osallistumiseen, tulee osallistumismuoto muuttaa viimeistään kaksi vuorokautta ennen koulutuspäivää. Osallistumismuotoa on mahdollista vaihtaa myös tämän ajankohdan jälkeen, mutta tällöin laskutamme koulutuksen live-osallistumisen hinnalla. Peruutukset osoitteeseen: procom@procom.fi.

Pidätämme oikeuden vähäisiin ohjelmanmuutoksiin. Koulutuksen toteutuminen vahvistetaan riittävän ryhmäkoon muodostuttua.

 

HALUATKO SYVENTÄÄ OSAAMISTASI?

Tämä koulutuspäivä on osa vuoden mittaista koulutuskokonaisuutta. Kiinnostaisiko sinua syventyä vastuullisuusviestinnän koulutuskokonaisuuden teemoihin laajemmin? Tämän koulutuksen voi suorittaa osana johtamisviestinnän koulutuskokonaisuutta, johon sisältyy minimissään kuusi (6) koulutuspäivää, oppimisalusta ja opiskelijakollegoiden tuki. Tutustu kattavaan koulutuskokonaisuuteen sivuiltamme tai kysy lisää ProComin toimistolta: procom@procom.fi tai puh. (09) 135 7775.

 

Tietojen käsittely

Ilmoittautumalla mukaan hyväksyt sähköpostiosoitteesi lisäämisen uutiskirjeemme jakelulistalle. Saat ProComilta viestejä viestintäalaan liittyen, koulutuksiin ja tapahtumiin. Voit koska tahansa pyytää tietojesi poistoa postituslistaltamme. Käsittelemme tietoja GDPR:n mukaisesti.

Kirjaudu sisään »

Ilmoittaudu tapahtumaan

Ilmoittautujan tiedot

Paikan päällä, olen jäsen 495e + alv. 24 %Paikan päällä, en ole jäsen 655e + alv. 24 %Etänä, olen jäsen 395e + alv. 24 %Etänä, en ole jäsen 555e + alv. 24 %

Maksajan tiedot

Ilmoittautumisen yhteydessä annettavia tietoja käsitellään ProCom - Viestinnän ammattilaiset ry:n jäsenrekisterin
rekisteriselosteessa ja ProCom Oy:n asiakasrekisterin rekisteriselosteessa kuvatulla tavalla. Lue lisää rekisteriselosteista.