Ajankohta

6.6.2023 09:00 – 6.6.2023 10:30

Paikka

Webinaari

Järjestäjä

ProCom

Palautteen antaminen on tärkeä osa viestinnän valmentamista. Jokainen meistä on varmasti joutunut tilanteeseen jossa tulisi antaa palautetta kollegalle, tiimiläiselle tai johdolle. Palautteen antaminen on merkittävä taito viestijöiden työssä matkalla kohti organisaation tavoitteita.

Palautetta on hyvä antaa niin, että toinen on valmis kuulemaan sen ja kehittymään sen perusteella. Se ei ole ihmisen persoonan arvioimista, vaan keino auttaa kollegaa eteenpäin työssään. Palautetta kannustetaan usein antamaan rakentavasti, mutta mitä se käytännössä tarkoittaa?

Webinaarissa saamme konkreettisia vinkkejä parempaan palautteenantoon ja hyvän palautekulttuurin rakentamiseen kahdelta tottuneelta esiintyjältä ja viestinnän valmentajalta. Parhaat viisi pointtiaan jakavat Suomen Ekonomien viestintäpäällikkö Ida Levänen ja Länsi-Uudenmaan hyvinvointialueen viestintäpäällikkö Noora Kero.


PUHUJAT

Ida Levänen vetää viestintä- ja markkinointitiimiä Suomen Ekonomeissa. Aiemmin Ida on työskennellyt journalismin, viestinnän ja markkinoinnin parissa mm. päätoimittajana ja julkaisupäällikkönä. Toimittajakoulu ja toimittajan työ ovat antaneet valtavasti oppia sekä palautteen saamisesta että antamisesta. Tiimien vetäminen ja valmentavan johtamistavan harjoittelu ovat kehittäneet taitoa käyttää positiivista palautetta sekä muiden että itsensä johtamiseen.

Noora Kero työskentelee viestintäpäällikkönä Länsi-Uudenmaan hyvinvointialueella. Lisäksi hän valmentaa yritysten ja organisaatioiden johtoa ja työntekijöitä esiintymisiin ja median haastatteluihin. Noora on tehnyt pitkän uran toimittajana Ylen uutis- ja ajankohtaisohjelmissa sekä Punaisen Ristin viestintätehtävissä kotimaassa ja maailmalla.
 

Tervetuloa kehittymään kanssamme tässä tärkeässä taidossa!

 

Ystävällisin terveisin

Laura Klefbohm, Minna Kylänpää, Salla Syrman
Valmentajaverkoston puheenjohtajat sekä ProCom

Tapahtuma on jo alkanut ja ilmoittautuminen tapahtumaan on päättynyt.

Ilmoittautumisen yhteydessä annettavia tietoja käsitellään ProCom - Viestinnän ammattilaiset ry:n jäsenrekisterin
rekisteriselosteessa ja ProCom Oy:n asiakasrekisterin rekisteriselosteessa kuvatulla tavalla. Lue lisää rekisteriselosteista.