Ajankohta

8.12.2022 09:00 – 8.12.2022 10:30

Paikka

Online

Järjestäjä

ProCom

Kriiseissä ja poikkeustilanteissa tarvitaan vahvoja viestintä- ja vuorovaikutustaitoja. Kun tunteet kuumenevat, ihmiset vaativat vastauksia. Painostavassa tilanteessa yleisön – ulkoisen tai sisäisen – kohtaa usein muu kuin viestijä.

Miten valmennetaan vastaamaan kysymyksiin ja negatiivisiin tunteisiin empatialla, avoimuudella ja rehellisyydellä? Miten organisaation ihmisiä autetaan pitämään kiinni oman roolin rajoista tunneryöpyn keskellä?

Kysytään edelläkävijöiltä, jotka työssään valmentavat tiukkojen tilanteiden vuorovaikutustaidoissa. Valmentajaverkoston Viisi pointtia -sarjassa tärkeimmät oppinsa meille jakavat Suomen tie-, rata- ja meriväyliä rakentavan Väyläviraston viestintäpäällikkö Hanna Ackley ja EastCham Finlandin viestintä- ja markkinointijohtaja Satu Niemelä.

 

Puhujat

Väyläviraston viestintäpäällikkö Hanna Ackley on toiminut Väylävirastossa eri viestintätehtävissä 15 vuotta, ja innostuu edelleen päivittäin kansalaisten liikkumiseen vaikuttavista asioista, viestinnän voimasta, insinöörien ratkaisukeskeisestä otteesta ja yhteen hiileen puhaltamisesta. Hanna sparrailee Väyläviraston johtajia ja asiantuntijoita viestimään kuumottavissa tilanteissa. 

Satu Niemelä on strategisen viestinnän ja markkinoinnin moniottelija. Hänellä on monipuolinen ja kansainvälinen kokemus haastavista viestintätehtävistä mm. kriisi- ja muutosviestinnästä. Hän on työskennellyt vaativissa organisaatioviestinnän tehtävissä niin kansainvälisessä pörssiyhtiössä, maailmanperintökohteessa kuin kauppakamarissakin. Sadulla on myös toimittaja- ja kouluttajatausta. Verkostoidu Satu Niemelän kanssa LinkedInissä.

 

Tule hakemaan neuvoja ja innostumaan, tervetuloa! 

 

Ystävällisin terveisin

Valmentajaverkoston puheenjohtajisto & ProCom

Tapahtuma on jo alkanut ja ilmoittautuminen tapahtumaan on päättynyt.

Ilmoittautumisen yhteydessä annettavia tietoja käsitellään ProCom - Viestinnän ammattilaiset ry:n jäsenrekisterin
rekisteriselosteessa ja ProCom Oy:n asiakasrekisterin rekisteriselosteessa kuvatulla tavalla. Lue lisää rekisteriselosteista.