Vaikuttava digiviestintä sosiaalisessa mediassa
Koulutuksessa saat vinkkejä siihen, miten suunnitella ja tuottaa sosiaaliseen mediaan sisältöjä, jotka sekä ilahduttavat että aidosti vaikuttavat, ja kuulet, mitkä ovat mainonnan mahdollisuudet sosiaalisessa mediassa. Keskustelemme myös vuorovaikutuksen merkityksestä, haasteista ja mahdollisuuksista sosiaalisessa mediassa. Suunnitelmallisuus on vaikuttavan digiviestinnän perusta, ja koulutuksessa käymme myös läpi, mitä suunnitelmallisuus sosiaalisen median kontekstissa tarkoittaa ja miten relevantit mittarit ja data saadaan osaksi toiminnan sekä sisältöjen kehittämistä.
Ajankohta
23.3.2023 09:00 – 23.3.2023 15:00Paikka
OnlineJärjestäjä
ProCom

AJANKOHTAISTA
Koulutus järjestetään täysin etänä Zoomin kautta.
KOULUTUSPÄIVÄ
Koulutuspäivässä pureudutaan vaikuttavaan digiviestintään sosiaalisessa mediassa. Mitä ajankohtaista sinun tulee tietää sekä perinteisistä sosiaalisen median kanavista – Facebookista, Instagramista, Linkedinistä ja Twitteristä – että tuoreemmista somealustoista – TikTokista, Snapchatista, Pinterestistä ja Jodelista?
Koulutuksessa saat vinkkejä siihen, miten suunnitella ja tuottaa sosiaaliseen mediaan sisältöjä, jotka sekä ilahduttavat että aidosti vaikuttavat, ja kuulet, mitkä ovat mainonnan mahdollisuudet sosiaalisessa mediassa. Keskustelemme myös vuorovaikutuksen merkityksestä, haasteista ja mahdollisuuksista sosiaalisessa mediassa.
Suunnitelmallisuus on vaikuttavan digiviestinnän perusta, ja koulutuksessa käymme myös läpi, mitä suunnitelmallisuus sosiaalisen median kontekstissa tarkoittaa ja miten relevantit mittarit ja data saadaan osaksi toiminnan sekä sisältöjen kehittämistä.
KENELLE
Sinulle, joka haluat päivittää tietosi sosiaalisen median ajankohtaisimmista kehityssuunnista sekä saada vinkkejä suunnitelmalliseen, vaikuttavaan sosiaalisen median hyödyntämiseen ja tulosten mittaamiseen.
KOULUTUKSEN SISÄLTÖ
9.00–11.30
- Sosiaalinen media Suomessa juuri nyt
- Ajankohtaiskatsaus kanaviin ja inspiroivia sisältöesimerkkejä
- Perinteiset kanavat: Facebook, Instagram, Linkedin, Twitter
- Uudemmat sosiaalisen median kanavat: TikTok, Snapchat, Jodel ja Pinterest
- Miksi maksetulla näkyvyydellä on väliä?
11.30–12.30 Lounastauko
12.30–15.00
- Suunnitelmallinen sisällöntuotanto sosiaalisessa mediassa
- Vuorovaikutuksella luot luottamusta
- Analytiikka apunasi – näin mittaat menestystäsi
KOULUTTAJA
Päivän valmentajana toimii sosiaalisen median ja viestinnän konsultti Suvi Salminen LM Somecolta. Suvi on monipuolinen viestinnän ja markkinoinnin asiantuntija ja kouluttaja, joka auttaa työssään asiakkaita oivaltamaan ja hyödyntämään sosiaalisen median mahdollisuuksia organisaation strategiaa ja liiketoimintaa aidosti tukevilla tavoilla.
HINNAT JA ILMOITTAUTUMINEN
Luokkahuonekoulutus (osallistuja paikan päällä)
495 eur jäsen / 655 eur ei-jäsen
Online-koulutus (osallistuja etäyhteydellä)
355 eur jäsen / 525 eur ei-jäsen
*hintoihin lisätään alv-osuus 24 %.
Mikäli koulutuspäivään osallistuu organisaatiostasi kaksi henkilöä tai useampi osallistuja, saavat kaikki koulutuksen hinnasta 10 % alennuksen. Alennusta ei voi yhdistää muihin alennuksiin.
Huom. Mikäli suoritat Digitaalisen viestinnän koulutuskokonaisuutta, sisältyy koulutuspäivä kokonaisuutesi hintaan. Koulutuskokonaisuuden -osallistujien lisäosallistujat:
- Yksilöosallistujan lisäosallistuja: Saman organisaation lisäosallistujat saavat 10 % alennuksen yksittäisen päivän normaalihinnasta (ei yhdistettävissä muihin alennuksiin, alennus koskee vain lisäosallistujia).
- Organisaatio-osallistumisen lisäosallistuja: Organisaatio saa lisäosallistujat koulutuspäiviin -50 % hinnalla yksittäisen päivän normaalihinnasta (ei yhdistettävissä muihin alennuksiin, alennus koskee vain lisäosallistujia)
Luokkahuonekoulutuksen edut:
- ProCom tarjoaa aamiaisen ja lounaan
- Verkostoituminen kollegoiden kanssa
- Toimistolta voi napata mukaan viestintäalan kirjallisuutta
- Sparrailu kollegojen ja kouluttajan kanssa
- Viihtyisät tilat Helsingin keskustassa
Ilmoittautuminen
Ilmoittautumiset tämän sivun ilmoittautumislomakkeella. Lisätiedot ja tiedustelut: procom@procom.fi.
Peruutusehdot
Viimeinen peruutuspäivä on kahta viikkoa (14 vrk) ennen tilaisuutta. Mikäli osallistuminen perutaan tämän jälkeen (3-13 vrk ennen tilaisuutta), laskutamme 50 % tilaisuuden hinnasta. Kaksi (2) arkipäivää ennen tilaisuutta tai sen jälkeen tehdyistä peruutuksista veloitamme koko osallistumismaksun. Osallistujan vaihto koulutukseen on maksutonta. Peruutukset osoitteeseen: procom@procom.fi.
Pidätämme oikeuden vähäisiin ohjelmanmuutoksiin. Koulutuksen toteutuminen vahvistetaan riittävän ryhmäkoon muodostuttua.
KIINNOSTAAKO LAAJAN KOULUTUSOHJELMAN SUORITTAMINEN?
Kiinnostaisiko sinua digiviestinnän koulutuskokonaisuuden suorittaminen? Tämän koulutuksen voi suorittaa osana digiviestinnän koulutuskokonaisuutta, jonka suorittamisesta saa todistuksen. Kysy lisää ProComin toimistolta: procom@procom.fi tai puh. (09) 135 7775 tai lue lisää täällä.
Tietojen käsittely
Ilmoittautumalla mukaan hyväksyt sähköpostiosoitteesi lisäämisen uutiskirjeemme jakelulistalle. Saat ProComilta viestejä viestintäalaan liittyen, koulutuksiin ja tapahtumiin. Voit koska tahansa pyytää tietojesi poistoa postituslistaltamme. Käsittelemme tietoja GDPR:n mukaisesti.
Ilmoittautumisen yhteydessä annettavia tietoja käsitellään ProCom - Viestinnän ammattilaiset ry:n jäsenrekisterin
rekisteriselosteessa ja ProCom Oy:n asiakasrekisterin rekisteriselosteessa kuvatulla tavalla. Lue lisää rekisteriselosteista.