Työyhteisöviestinnän verkosto: Esimerkkejä työyhteisöviestinnän kehittämisestä palvelumuotoillen
Työyhteisöviestinnän verkoston tilaisuudessa keskustelemme, miten palvelumuotoilua on käytetty työyhteisöviestinnän kehittämisessä. Puhumassa aiheesta ovat Viestinnän palvelumuotoilu -kirjan kirjoittajat Elina Piskonen ja Salla Syrman.
Ajankohta
5.2.2025 09:00 – 5.2.2025 10:30Paikka
ProComin toimistoJärjestäjä
ProComIlmoittautumistilanne
Tilaa on vielä
Tervetuloa kuulemaan esimerkkejä siitä, miten palvelumuotoilua on käytetty työyhteisöviestinnän kehittämisessä ja keskustelemaan muiden työyhteisöviestinnän ammattilaisten kanssa siitä, miten henkilöstön tarpeita voi huomioida työyhteisöviestinnän ja sen välineiden uudistamisessa. Puhujina ja keskustelun fasilitaattoreina tuoreen Viestinnän palvelumuotoilu -kirjan kirjoittajat Elina Piskonen ja Salla Syrman.
Ajankohta: keskiviikko 5.2. kello 9–10.30
Paikka: ProComin toimisto (Kasarmikatu 23 A 5, Helsinki)
PUHUJAT
Salla Syrman
Sallalla on takanaan pian 20 vuoden monipuolinen ura viestinnän kehittäjänä, valmentajana ja viestintäkonsulttina. Hänet tunnetaan selkeän ja asiakaskeskeisen viestinnän intohimoisena puolestapuhujana, jolla on aina jakaa käytännönläheisiä neuvoja. Hän on ottanut viestinnän palvelumuotoilun menetelmät kiinteäksi osaksi työkalupakkiaan ja soveltanut niitä lukuisiin tarkoituksiin, työyhteisöviestinnän kehittämisestä brändin äänensävyn muotoiluun. Salla toimii osakkaana Viestintätoimisto Kaiussa. Työelämässä hän on vahvistanut osaamistaan opiskelemalla markkinointiviestinnän johtamisen tutkinnon ja sertifioitumalla fasilitaattoriksi. Tällä hetkellä hän kouluttautuu työn ohella muutosvalmentajaksi.
Elina Piskonen
Elina yhdistää työssään palvelumuotoilun ihmiskeskeisen lähestymistavan ja pitkän kokemuksensa viestinnän, asiakaskokemuksen ja organisaatioiden kehittäjänä. Hänet tunnetaan tärkeästä pioneerityöstään palvelumuotoilun tuomisessa Suomen viestintäkentälle. Elina on vetänyt lukuisia projekteja, joissa palvelumuotoilun avulla on parannettu työntekijäkokemusta ja sisäistä viestintää sekä kehitetty henkilöstön arjessa toimivia digitaalisia palveluita ja sujuvia prosesseja. Aiemmin viestintätoimisto Kaiun palvelumuotoilujohtajana toiminut Elina työskentelee nykyään julkisella sektorilla asiakaskokemuspäällikkönä ja soveltaa viestinnän palvelumuotoilua työssään päivittäin.
Tilaisuus on avoin ja maksuton ProComin jäsenistölle.
Kirjaudu sisään »
Ilmoittautumisen yhteydessä annettavia tietoja käsitellään ProCom - Viestinnän ammattilaiset ry:n jäsenrekisterin
rekisteriselosteessa ja ProCom Oy:n asiakasrekisterin rekisteriselosteessa kuvatulla tavalla. Lue lisää rekisteriselosteista.