Tampereen alueverkosto: Arvojen voima viestinnässä – Monad yhdistää kestävyysajattelun ja teknologiaosaamisen
Monad kutsuu helmikuussa ProComin Tampereen alueverkoston tutustumaan teknologia-alan markkinointiin ja viestintään. Vierailun isäntänä toimii Monadin markkinointi- ja viestintäpäällikkö Karri Harju. Harju on kokenut markkinointiviestinnän ammattilainen, joka on työskennellyt niin brändi- ja PR-konsulttina kuin visuaalisen alan opettajana.
Ajankohta
18.2.2025 16:30 – 18.2.2025 18:00Paikka
Monad, Dynamo Business Park, B-porras, 3. Kerros. Hatanpään valtatie 24, TampereJärjestäjä
ProCom
Tamperelainen Monad luo kestäviä digitaalisia ratkaisuja ilmailun, terveydenhuollon, liikkuvien työkoneiden ja valmistavan teollisuuden tarpeisiin. Kokoluokassaan poikkeuksellisen vaikuttava ohjelmistotalo kehittää muun muassa yhteiseurooppalaisessa hankkeessa tekoälyavustinta lennonjohdon tueksi sekä toteuttaa turvallisuuskriittisiä ratkaisuja tarkoin säädellylle sosiaali- ja terveysalalle.
Startup-henkisenä yrityksenä alkanut Monad on seitsemässä vuodessa kasvanut yli 40 ammattilaisen asiantuntijaorganisaatioksi, jossa yhdistyvät ammattiylpeys, arvopohjainen toiminta ja kestävä kehitys. Nämä periaatteet ohjaavat kaikkea Monadin toimintaa – ohjelmistokehityksestä henkilöstön hyvinvoinnin tukemiseen.
Mutta mitä kasvava ohjelmistotalo tarjoaa viestinnän ammattilaiselle? Miten teknologia-alalla rakennetaan vakuuttava brändi ja erottaudutaan kilpailussa unohtamatta arvoja? Entä miten saavutetaan tunnettuutta ja luottamusta ansaitun median avulla?
Monad kutsuu helmikuussa ProComin Tampereen alueverkoston tutustumaan teknologia-alan markkinointiin ja viestintään. Tule kuulemaan, miten viestinnän voimaa hyödynnetään.
Karri Harju: Strateginen ajattelu ja luovuus teknologia-alan viestinnässä
Vierailun isäntänä toimii Monadin markkinointi- ja viestintäpäällikkö Karri Harju. Harju on kokenut markkinointiviestinnän ammattilainen, joka on työskennellyt niin brändi- ja PR-konsulttina kuin visuaalisen alan opettajana. Hänen työhistoriansa ulottuu teknologia-alan lisäksi FMCG-viestintään, lifestylebrändeihin sekä kulttuurin ja viihteen kentille.
Harju on koulutukseltaan Master of Culture and Arts, ja hänen intohimonsa viestinnässä on yhdistää strateginen ajattelu, luovuus ja vahva arvopohja. Tule inspiroitumaan Monadin viestinnästä ja kuulemaan, miten Monadissa rakennetaan yritykselle kilpailuetua ja arvopohjaista brändiä.
Tutustu Karriin LinkedInissä
Ilmoittaudu mukaan ja varaa paikkasi inspiroivassa iltapäivässä Monadin tiloissa!
Ajankohta: tiistai 18.2. 16.30–18
Paikka: Monad, Dynamo Business Park, B-porras, 3. kerros., Hatanpään valtatie 24, Tampere
Tilaisuudessa tarjolla pientä purtavaa ja virvokkeita. Tilaisuus on avoin ja maksuton ProComin jäsenille.
Ilmoittautumisen yhteydessä annettavia tietoja käsitellään ProCom - Viestinnän ammattilaiset ry:n jäsenrekisterin
rekisteriselosteessa ja ProCom Oy:n asiakasrekisterin rekisteriselosteessa kuvatulla tavalla. Lue lisää rekisteriselosteista.