Ajankohta

15.2.2022 09:00 – 15.2.2022 16:00

Paikka

Zoom

Hinta jäsenille

330 € + alv 24%

Hinta (ei jäsenet)

440 € + alv 24%

Järjestäjä

ProCom

AJANKOHTAISTA

Koulutus järjestetään online-koulutuksena Zoomissa.

 

KOULUTUSPÄIVÄ

Haluaisitko luoda selkeät ja mitattavat viestinnän tavoitteet sekä tuottaa suunnitelmallisesti sisältöjä digikanaville niiden saavuttamiseksi? Sisältöstrategia ja suunnitelmallinen sisältötyö on ratkaisu asiakkaan itseohjautuvuuden tukemiseen, ajatusjohtajuuden rakentamiseen, myyntimahdollisuuksien luomiseen tai työnantajamielikuvan kehittämiseen.

Valitset sitten yhden tai vaikka kaikki tavoitteet – sisältöstrategia on työkalusi onnistumiseen. Nappaa tästä koulutuksesta käytännön vinkit ja esimerkit, joita soveltamalla onnistut.

Koulutuksessa käsitellään kahta polttavaa kysymystä:

1) Mikä sisältöstrategia on ja miksi se on niin tärkeä juuri nyt?
2) Miten digitaalisten sisältöjen avulla saavutetaan halutut tulokset?

Päivän jälkeen osaat perustella organisaatiossasi, miksi sisältöstrategia kannattaa tehdä, tiedät, mitä sen tekemisessä on otettava huomioon ja oivallat, mitä kehittää jo olemassa olevassa sisältöstrategiassasi. Elävän elämän esimerkit inspiroivat kokeilemaan ja kehittämään valintasi mukaan pienin tai suurin askelin.

  

Koulutuksen sisältö 

9–12 Mikä sisältöstrategia oikeastaan on ja miksi se on niin tärkeä juuri nyt?

  • Miten sisältöstrategia on tässä ajassa ymmärrettävä?
  • Kenen ja miksi sisältöstrategia kannattaa tehdä?
  • Miten sisältötyölle luodaan mitattavat tavoitteet?
  • Tehtäviä ja keskustelua

13–16 Miten digitaalisten sisältöjen avulla saavutetaan halutut tulokset?

  • Mitä ottaa huomioon strategisia digisisältöjä tehdessä?
  • Miten sisällöistä muodostuu tuloksellisia asiakasmatkoja?
  • Miten varmistaa sisältöomaisuuden arvon kasvu?
  • Pohdintatehtäviä ja keskustelua

 

KENELLE 

Sinun kannattaa ehdottomasti osallistua, jos haluat saada lisää keinoja viestinnän vaikuttavuuden parantamiseen tai jos olet suunnittelemassa sisältöstrategian tekemistä tai sen päivittämistä.

 

KOULUTTAJA

Kouluttajana on suomalainen sisältöstrategian pioneeri Kati Keronen, jonka ensimmäinen kirja aiheesta, Johdata asiakkaasi verkkoon julkaistiin jo vuonna 2013. Kirjan uudistettu painos, Sisältöstrategia julkaistiin 2017 ja sitä on kutsuttu markkinoinnin ja viestinnän alan perusteokseksi digitaalisella ajalla.

 

HINNAT JA ILMOITTAUTUMINEN

Luokkahuonekoulutus (osallistuja paikan päällä)

475 eur jäsen / 625 eur ei-jäsen

Online-koulutus (osallistuja etäyhteydellä)

330 eur jäsen / 440 eur ei-jäsen

*hintoihin lisätään alv-osuus 24 %.

 

Ilmoittautuminen
Ilmoittautumiset tämän sivun ilmoittautumislomakkeella. Lisätiedot ja tiedustelut: procom@procom.fi.

Peruutusehdot
Viimeinen peruutuspäivä on kahta viikkoa (14 vrk) ennen tilaisuutta. Mikäli osallistuminen perutaan tämän jälkeen (3-13 vrk ennen tilaisuutta), laskutamme 50 % tilaisuuden hinnasta. Kaksi (2) arkipäivää ennen tilaisuutta tai sen jälkeen tehdyistä peruutuksista veloitamme koko osallistumismaksun. Osallistujan vaihto koulutukseen on maksutonta. Peruutukset osoitteeseen: procom@procom.fi.

Pidätämme oikeuden vähäisiin ohjelmanmuutoksiin. Koulutuksen toteutuminen vahvistetaan riittävän ryhmäkoon muodostuttua.

KIINNOSTAAKO LAAJAN KOULUTUSOHJELMAN SUORITTAMINEN?

Kiinnostaisiko sinua digiviestinnän koulutuskokonaisuuden suorittaminen? Tämän koulutuksen voi suorittaa osana digiviestinnän koulutuskokonaisuutta, jonka suorittamisesta saa todistuksen. Kysy lisää ProComin toimistolta: procom@procom.fi tai puh. (09) 135 7775 tai lue lisää täällä.

 

Tietojen käsittely

Ilmoittautumalla mukaan hyväksyt sähköpostiosoitteesi lisäämisen uutiskirjeemme jakelulistalle. Saat ProComilta viestejä viestintäalaan liittyen, koulutuksiin ja tapahtumiin. Voit koska tahansa pyytää tietojesi poistoa postituslistaltamme. Käsittelemme tietoja GDPR:n mukaisesti.

Tapahtuma on jo alkanut ja ilmoittautuminen tapahtumaan on päättynyt.

Ilmoittautumisen yhteydessä annettavia tietoja käsitellään ProCom - Viestinnän ammattilaiset ry:n jäsenrekisterin
rekisteriselosteessa ja ProCom Oy:n asiakasrekisterin rekisteriselosteessa kuvatulla tavalla. Lue lisää rekisteriselosteista.