Ajankohta

15.2.2021 15:00 – 15.2.2021 16:30

Paikka

Teams

Järjestäjä

ProCom

Korona-aikana etäkokoukset ovat saaneet ennennäkemättömän kasvupyrähdyksen, mutta ovatko viestinnän ammattilaiset olleet valmiita siihen? Millaista on etäkokousten vuorovaikutus? Miten saada työntekijät, toimittajat tai sijoittajat osallistumaan etänä aktiivisemmin ja milloin tähän kannattaa ylipäänsä pyrkiä? Mikä rooli onnistuneessa etätapahtumassa on formaatilla, alustalla, työvälineillä? Entäpä järjestäjällä ja osallistujilla?
 
Näihin kysymyksiin saamme vastauksia helmikuun puolivälin tapahtumassamme. Pohdimme yhdessä vuorovaikutukseen pyrkimisen mielekkyyttä erilaisissa tapahtumissa, esittelemme kokousalustojen (etenkin MS Teams) parhaat ominaisuudet ja kuulemme esimerkkejä onnistuneesta vuorovaikutuksen rakentamisesta tosielämässä. 
 
Aika: 15.2. 2021 klo 15.00-16.30
Paikka: MS Teams, linkki lähetetään osallistujille lähempänä tapahtumaa
 
Ohjelmassa:
 
15.00 
Vuorovaikutus työvälineenä erilaisissa tapahtumissa: Miten kokouksen tavoite, formaatti, alusta ja erilaiset tekniset työvälineet vaikuttavat kokouksen vuorovaikutteisuuteen?
Pauliina Perttuli, vuorovaikutusvalmentaja, Kaiku Helsinki
 
15.30 
Kuinka hyödyntää yleisimpien kokousalustojen ominaisuuksia vuorovaikutuksen luomisessa
Elise Passiniemi, konsultti ja kouluttaja, Sulava
 
Asiantuntijapuheenvuorojen jälkeen kuulemme vielä kaksi inspiroivaa case- esimerkkiä ja pääsemme jakamaan kokemuksia yhdessä pienryhmissä.
 
Tilaisuutta juontaa ja moderoi Tapio Pesola ja mukana menossa myös ProComin sisäisen viestinnän jaoksen puheenjohtaja Laura Vuorio-Kuokka.

Tilaisuus järjestetään yhteistyössä Suomen IR-yhdistyksen kanssa.
 
 

Tapahtuma on jo alkanut ja ilmoittautuminen tapahtumaan on päättynyt.

Ilmoittautumisen yhteydessä annettavia tietoja käsitellään ProCom - Viestinnän ammattilaiset ry:n jäsenrekisterin
rekisteriselosteessa ja ProCom Oy:n asiakasrekisterin rekisteriselosteessa kuvatulla tavalla. Lue lisää rekisteriselosteista.