Ajankohta

3.10.2024 09:00 – 3.10.2024 15:00

Paikka

ProComin toimisto / Online

Järjestäjä

ProCom

AJANKOHTAISTA

Koulutus järjestetään mahdollisuuksien mukaan hybriditoteutuksena siten, että online-osallistuminen Zoomissa on aina mahdollinen. Luokkahuonetoteutus arvioidaan hyvissä ajoin jokaisen koulutuspäivän osalta erikseen. Voit kertoa oman toiveesi osallistumistavasta ilmoittautumislomakkeella ja ProCom vahvistaa aina erikseen toteutuksen.

 

KOULUTUSPÄIVÄ

Miten organisaatio vuorovaikuttaa tehokkaasti eri sidosryhmien, kuten sijoittajien, asiakkaiden, kumppaneiden ja yhteiskunnan eri toimijoiden kanssa? Entä miten hyödyntää digitaalisia kanavia ja alustoja sidosryhmäviestinnässä. Koulutuspäivässä pohditaan kohdennetun viestinnän merkitystä ja sisältöstrategiaa eri sidosryhmille. Teema kattaa sosiaalisen median, blogit, webinaarit ja muut digitaaliset välineet.

Koulutuspäivässä käsitellään: 

1) Miten organisaatiolähtöinen viestintä käännetään sidosryhmälähtöiseen. Miksi se on tärkeää? 
2) Miten johtaa tuloksellista sidosryhmäviestintää? Entä mitkä kanavat ovat olennaisia?
 

KENELLE

Koulutus sopii sinulle, joka haluat saada asiantuntijat viestimään tai haluat saada lisää vinkkejä jo toimivan viestijäverkostosi kehittämiseen. Erityisen hyödyllinen koulutus on strategiakauden vaihtuessa tai muissa strategisissa muutostilanteissa, jotka tarjoavat tyypillisesti hyvän ponnahduslaudan myös viestintäkulttuurin ja -taitojen kehittämiseen. 

  

KOULUTUKSEN SISÄLTÖ

Aamupäivä (klo 9–12): Miten organisaatiolähtöinen viestintä käännetään sidosryhmälähtöiseen. Miksi se on tärkeää? 

  • Mitä sidosryhmälähtöisellä viestinnällä tarkoitetaan ja mitä siitä seuraa?
  • Mitä organisaationne tärkeimmät sidosryhmät odottavat teiltä?
  • Miten rakentaa luottamusta, organisaatiosi tärkeintä valuuttaa?
  • Pohdinta- ja pienryhmätehtävä sekä keskustelua

Iltapäivä (klo 13–15): Miten johtaa organisaatiossasi tuloksellista sidosryhmäviestintää? Entä mitkä kanavat ovat olennaisia?

  • Miksi sidosryhmäviestintää tulisi ylipäätään johtaa?
  • Miten valita tehokkaat sidosryhmäviestinnän keinot resurssiviisaasti?
  • Entä miten mitata viestinnän vaikuttavuutta?
  • Pohdinta- ja pienryhmätehtävä sekä keskustelua  
     

KOULUTTAJA

Merja Karjanmaa, FM on monipuolinen strategisen viestinnän konsultti, joka lähestyy vuorovaikutusta muun muassa tutkitun tiedon, yhteiskunnallisten ilmiöiden ja heikkojen signaalien kautta. Hän on vienyt monen asiakasorganisaation viestinnän strategiselle tasolle, selkeyttänyt viestinnän prosesseja sekä luotsannut organisaatioita viemään haastavatkin projektit maaliin. Merja toimii strategiseen viestintään keskittyvän viestintätoimisto Brunnen Communicationsin viestintäkonsulttina.

 

HINNAT JA ILMOITTAUTUMINEN

Luokkahuonekoulutus (osallistuja paikan päällä)

495 eur jäsen / 655 eur ei-jäsen

Online-koulutus (osallistuja etäyhteydellä)

395 eur jäsen / 555 eur ei-jäsen

*hintoihin lisätään alv-osuus 25,5 %.

Mikäli koulutuspäivään osallistuu organisaatiostasi kaksi henkilöä tai useampi osallistuja, saavat kaikki koulutuksen hinnasta 10 % alennuksen. Alennusta ei voi yhdistää muihin alennuksiin.

Huom. Mikäli suoritat johtamisviestinnän koulutuskokonaisuutta, sisältyy koulutuspäivä kokonaisuutesi hintaan. Koulutuskokonaisuuden osallistujien lisäosallistujat:

  • Yksilöosallistujan lisäosallistuja: Saman organisaation lisäosallistujat saavat 10 % alennuksen yksittäisen päivän normaalihinnasta (ei yhdistettävissä muihin alennuksiin, alennus koskee vain lisäosallistujia).
  • Organisaatio-osallistumisen lisäosallistuja: Organisaatio saa lisäosallistujat koulutuspäiviin -50 % hinnalla yksittäisen päivän normaalihinnasta (ei yhdistettävissä muihin alennuksiin, alennus koskee vain lisäosallistujia)

 

Luokkahuonekoulutuksen edut:

  • ProCom tarjoaa aamiaisen ja lounaan
  • Verkostoituminen kollegoiden kanssa
  • Toimistolta voi napata mukaan viestintäalan kirjallisuutta
  • Sparrailu kollegojen ja kouluttajan kanssa
  • Viihtyisät tilat Helsingin keskustassa

 

Ilmoittautuminen
Ilmoittautumiset tämän sivun ilmoittautumislomakkeella. Lisätiedot ja tiedustelut: procom@procom.fi.

Peruutusehdot
Viimeinen peruutuspäivä on kahta viikkoa (14 vrk) ennen tilaisuutta. Mikäli osallistuminen perutaan tämän jälkeen (3-13 vrk ennen tilaisuutta), laskutamme 50 % tilaisuuden hinnasta. Kaksi (2) arkipäivää ennen tilaisuutta tai sen jälkeen tehdyistä peruutuksista veloitamme koko osallistumismaksun. Osallistujan vaihto koulutukseen on maksutonta. Peruutukset osoitteeseen: procom@procom.fi.

Pidätämme oikeuden vähäisiin ohjelmanmuutoksiin. Koulutuksen toteutuminen vahvistetaan riittävän ryhmäkoon muodostuttua.

 

HALUATKO RAKENTAA OMAN NÄKÖISESI KEHITTYMISPAKETIN TYÖSI TUEKSI?
Hanki itsellesi tai organisaatiollesi uusi 5 kerran koulutuskortti ja voit valita pakettiin tarjonnastamme juuri itseäsi kiinnostavat koulutuspäivät. Voit sisällyttää myös tämän koulutuspäivän osaksi koulutuskorttia. Lue lisää koulutuskortista täällä.

 

HALUATKO SYVENTÄÄ OSAAMISTASI?

Tämä koulutuspäivä on osa vuoden mittaista koulutuskokonaisuutta. Kiinnostaisiko sinua syventyä johtamisviestinnän koulutuskokonaisuuden  teemoihin laajemmin? Tämän koulutuksen voi suorittaa osana johtamisviestinnän koulutuskokonaisuutta, johon sisältyy minimissään kuusi (6) koulutuspäivää, oppimisalusta ja opiskelijakollegoiden tuki. Tutustu kattavaan koulutuskokonaisuuteen sivuiltamme tai kysy lisää ProComin toimistolta: procom@procom.fi tai puh. (09) 135 7775.

 

Tietojen käsittely

Ilmoittautumalla mukaan hyväksyt sähköpostiosoitteesi lisäämisen uutiskirjeemme jakelulistalle. Saat ProComilta viestejä viestintäalaan liittyen, koulutuksiin ja tapahtumiin. Voit koska tahansa pyytää tietojesi poistoa postituslistaltamme. Käsittelemme tietoja GDPR:n mukaisesti.

Tapahtuma on jo alkanut ja ilmoittautuminen tapahtumaan on päättynyt.

Ilmoittautumisen yhteydessä annettavia tietoja käsitellään ProCom - Viestinnän ammattilaiset ry:n jäsenrekisterin
rekisteriselosteessa ja ProCom Oy:n asiakasrekisterin rekisteriselosteessa kuvatulla tavalla. Lue lisää rekisteriselosteista.