Ajankohta

2.6.2022 09:00 – 2.6.2022 19:00

Paikka

Live & online

Järjestäjä

ProCom

ProCom-päivä järjestetään 2.6.2022 hybridinä. Tervetuloa mukaan!

AJANKOHTAISTA: Viestijöille suunnattu vuoden päätapahtumamme ProCom-päivä pidetään 2.6. tapahtumatalo Pikku-Finlandiassa. Tapahtumaan voi osallistua myös etänä ammattistriimauksen välityksellä.

ProCom-päivä on ollut vuodesta toiseen iloinen kesän aloituksen merkki viestintäammattilaisille ja erityisen tärkeä tilaisuus kollegojen tapaamiseen ja uusien tuttavuuksien luomiseen. Pandemian rajoitukset on purettu ja uskomme, että kesäkuu on ProCom-päivän mahdollistamille kohtaamisille oikea ajankohta. Lue lisää aiheesta täällä.

ProCom-päivän 2022 teema on: Brändit ja maine – meillä ja maailmalla

Viestinnän ammattilainen on todellinen moniosaaja. Portfoliossa tulisi olla tietotaitoa monien muiden osaamisalueiden lisäksi myös brändityöstä markkinoinnin ja vastuullisuuden näkökulmasta. Tulevaisuuden brändeillä on vahvan brändiarvon lisäksi vahva arvopohja, ja niiden liiketoiminta on aidosti vastuullista ja läpinäkyvää.

ProCom-päivän teemana on tänä vuonna brändit ja maine. Pohdimme miten maabrändit ja yritysbrändit toimivat, keskustelemme viestinnän rehellisyydestä ja maineesta sekä median ja toimittajien näkökulmasta. Lisäksi opimme ja teemme johtopäätöksiä siitä, onko brändityö viestinnän ja markkinoinnin yhteispeliä. Kuulemme päivän aikana runsaasti inspiroivia asiantuntija- ja case-osuuksia ja pääsemme myös itse osallistumaan keskusteluun!

Aamuosuus on kansainvälinen ja englanninkielinen klo 9–11. Tapahtuman muu osuus on suomeksi eli klo 11–16.

Eikä ole syytä unohtaa, että seminaarin jälkeen pääsemme vaihtamaan vapaalle cocktai-iltajuhlan merkeissä. Iltajuhla sisältyy seminaarin hintaan.

Tapahtumaa juontaa Jussi-Pekka Rantanen ja mukana päivässä muun muassa:

  • Keynote-puhuja, valtiotieteiden kunniaprofessori ja kirjailija Simon Anholt.
  • Case-esimerkit pureutuvat poikkeusaikojen toimintaympäristön muutoksiin, puhumassa muun muassa Pauligin toimitusjohtaja Rolf Ladau ja Tietoevryn viestintä- ja vastuullisuusjohtaja Kia Haring.
  • Paneelikeskustelun muodossa aiheena median ja toimittajien vastuu nykyviestintäteknologian aikana. Keskustelua vetää Sitran Demokratia ja osallisuus -teeman johtaja Veera Heinonen ja panelisteina toimittajat Maria PetterssonSaska Saarikoski sekä Tiedetoimittajain liiton pääsihteeri, toimittaja Ulla Järvi.
  • Strategisen markkinointiviestinnän rooli tulevaisuuden rakentamisessa ja sen voima yllättävissä muutoksissa. Keskustelemassa Arja Suominen sekä Eka Ruola.

Tapahtumaan pääset tutustumaan tarkemmin ProCom-päivän omilla sivuilla »

 

OSALLISTUMISHINNAT

Osallistuminen paikan päällä: jäsenille 590 €, muille 695 €.
Striimin kautta osallistuminen: jäsenille 390 €, muille 495 €.

Kaikkiin hintoihin lisätään alv. 24 %.

Seminaariosallistuminen paikan päällä sisältää koko ProCom-päivän ohjelman, ruokailut, kahvit sekä cocktail-tilaisuuden tarjoilut. Viimeinen ilmoittautumispäivä live-tapahtumaan on 25.5.2022 ja striimattuna 2.6.2022.

 

PERUUTUSEHDOT

Stream-osallistuminen: Peruutus tai osallistujan vaihtaminen tapahtumaan maksutonta 1.6.2022 saakka. Tämän jälkeen laskutamme 100 % online-osallistumismaksusta.

Live-osallistuminen: Jos ilmoittautuminen perutaan 26.5.2022 tai sen jälkeen, laskutamme 50 % osallistumismaksusta. 1.6.2022 tai sen jälkeen perutuista ilmoittautumisista laskutamme koko osallistumismaksun. Osallistujan vaihtaminen tapahtumaan on maksutonta tapahtumapäivään saakka.

Ilmoitathan mahdollisesta vaihdosta live-osallistumisesta stream-versioon meille viimeistään 1.6.2022.

ProCom haluaa toimia vastuullisesti ja viranomaisten ohjeiden mukaisesti estääkseen osaltaan koronaviruksen leviämistä. Seuraamme aktiivisesti pandemiatilannetta ja toteutamme tilaisuuden viranomaissuositusten mukaisesti. Pidätämme oikeudet muutoksiin.

Tapahtuma on jo alkanut ja ilmoittautuminen tapahtumaan on päättynyt.

Ilmoittautumisen yhteydessä annettavia tietoja käsitellään ProCom - Viestinnän ammattilaiset ry:n jäsenrekisterin
rekisteriselosteessa ja ProCom Oy:n asiakasrekisterin rekisteriselosteessa kuvatulla tavalla. Lue lisää rekisteriselosteista.