Oulun alueverkosto: Kriisiviestinnän voima haastavissa tilanteissa ja onnistuneen tiedottamisen avaimet
Oulun alueverkoston tilaisuudessa keskustellaan kriisiviestinnästä, organisaation maineesta ja onnistuneen tiedotteen laatimisesta. Puheenvuorot antavat Tero Huovinen (Miltton) sekä Fanni Mäki ja Iina Haukipuro (Liana Technologies).
Ajankohta
30.5.2024 16:30 – 30.5.2024 18:00Paikka
Liana Technologies Oulu, Kansankatu 53Järjestäjä
ProCom
Tervetuloa Oulun alueverkoston toukokuiseen tilaisuuteen, joka järjestetään Liana Technologiesin tiloissa! Aiheena on kriisiviestintä, organisaation maineen suojaaminen ja onnistuneen tiedotteen laatiminen. Ilmoittauduthan 24.5. mennessä. Tutustu iltapäivän puheenvuoroihin:
Kriisiviestinnän voima: Organisaation maineen suojaaminen haastavissa tilanteissa
Tule kuulemaan ja oppimaan, kuinka kriisit voivat olla myös mahdollisuuksia vahvistaa organisaation mainetta. ProComin hallituksen jäsen ja Milttonin johtava asiantuntija Tero Huovinen on toiminut pitkään globaalin kemianyhtiön viestintäjohtajana, kohdaten monia vaativia kriisitilanteita. Tero jakaa kokemuksiaan kriisiviestinnän johtamisesta ja valmistautumisesta sekä tarjoaa konkreettisia toimenpiteitä nopeaan reagointiin. Hän keskittyy kriisitilanteiden hallintaan, koulutukseen ja kriisien vaikutukseen organisaation maineeseen. Alustus on käytännönläheinen ja sisältää esimerkkejä, jotka auttavat hahmottamaan tehokkaita keinoja kriisien keskellä navigoimiseen.
Toimittajien vinkit onnistuneeseen tiedotteeseen
Toisessa puheenvuorossa vierailumme emännät Lianan Customer Success Manager Iina Haukipuro ja Communications Manager Fanni Mäki jakavat toimittajien vinkit onnistuneeseen tiedotteeseen. Liana teki Procom – Viestinnän ammattilaiset ry:n kanssa yhteistyössä kyselyn suomalaisille toimittajille, millainen on hyvä lehdistötiedote ja sai 134 vastausta sisältäen hyödyllistä informaatiota siitä, mitä toimittajat arvostavat.
Vastauksista selviää esimerkiksi:
- Kuinka suuri osa toimittajista oli hyödyntänyt tiedotteita 24 tunnin sisällä
- Miksi tiedotteiden kohdentaminen on tärkeää
- Millaisia kuvia tiedotteeseen tulisi liittää
- Miten käyttää sitaatteja tiedotteissa
- Kuinka suuri merkitys sillä on toimittajille, että organisaatiot tiedottavat aktiivisesti
Tilaisuuden aluksi on tarjolla kahvia ja pientä purtavaa. Ilmoittautuminen ja mahdolliset erikoisruokavaliot 24.5. mennessä. Lämpimästi tervetuloa!
Kirjaudu sisään »
Ilmoittautumisen yhteydessä annettavia tietoja käsitellään ProCom - Viestinnän ammattilaiset ry:n jäsenrekisterin
rekisteriselosteessa ja ProCom Oy:n asiakasrekisterin rekisteriselosteessa kuvatulla tavalla. Lue lisää rekisteriselosteista.