Oulun aluejaos: Brändin uudistamista koronan kiemuroissa - kun kaikki keksitään uusiksi
Rakennusyhtiö Lehto Group lanseerasi yleisöilleen toukokuun alussa Edellärakentaja-bränditarinan. Loppuhuipennus osui korona-aikaan, jolloin mitkään perinteiset jekut eivät olleetkaan käytettävissä. Viestintäjohtaja Teija Kettunen kertoo Lehdon brändin kehittämisestä ja avaa, miten kaikki lopulta hoitui koronankin keskellä innovatiivisuuden ja digitaalisuuden keinoin.
Ajankohta
10.6.2021 14:00 – 10.6.2021 16:00Paikka
Lehto Groupin pääkonttori, Voimatie 6B, KempeleJärjestäjä
ProComIlmoittautumistilanne
Tilaa on vielä
Rakennusyhtiö Lehto Group lanseerasi yleisöilleen toukokuun alussa Edellärakentaja-bränditarinan. Loppuhuipennus osui korona-aikaan, jolloin mitkään perinteiset jekut eivät olleetkaan käytettävissä. Miten toimittiin? Mitä keksittiin? Miten lanseerattiin?
Viestintäjohtaja Teija Kettunen kertoo Lehdon brändin kehittämisestä ja avaa, miten kaikki lopulta hoitui koronankin keskellä innovatiivisuuden ja digitaalisuuden keinoin. Lehdon tarinan uudistusta voi maistella jo etukäteen osoitteessa: www.edellärakentaja.fi. Osoitteesta löytyy myös Teijan haastattelu bränditarinaan liittyen.
ProCom Oulun jaoksen tapaaminen järjestetään Kempeleessä, Lehto Groupin pääkonttorilla osoitteessa Voimatie 6B. Mukaan mahtuu 12 ensimmäistä ilmoittautujaa.
Ilmoittautumisen yhteydessä annettavia tietoja käsitellään ProCom - Viestinnän ammattilaiset ry:n jäsenrekisterin
rekisteriselosteessa ja ProCom Oy:n asiakasrekisterin rekisteriselosteessa kuvatulla tavalla. Lue lisää rekisteriselosteista.