Ajankohta

3.6.2021 09:00 – 3.6.2021 14:00

Paikka

Webinaari

Hinta jäsenille

330 € + alv 24%

Hinta (ei jäsenet)

440 € + alv 24%

Järjestäjä

ProCom

AJANKOHTAISTA

Järjestämme koulutuspäivät webinaareina. 

 

KOULUTUSPÄIVÄ

Sosiaalinen media on muuttanut pysyvästi rekrytoinnin toimintatapoja, ja LinkedIn-rekrytointi on yksi keskeisimpiä rekrytoinnin muotoja. Sen myötä yrityksillä on mahdollisuus tavoittaa sekä suuremmat että tarkemmin määritellyt osaajajoukot paremmin kuin koskaan aiemmin. Myös viestinnän luonne on muuttunut, ja yritykset hyödyntävät viestinnässään työntekijälähettiläitä ja rakentavat asiantuntijuuttaan henkilökunnan osaamisen varaan. Lisäksi työnantajamielikuvan merkitys rekrytoinnin ja laajemminkin yrityskuvan tukena on noussut entistä tärkeämmäksi, ja siitä on tullut parhaista osaajista kilpaileville organisaatioille kilpailutekijä. Mitä tämä kaikki tarkoittaa yksittäisen asiantuntijan ja hänen työnsä kannalta ja miksi sillä on merkitystä? Tässä inspiroivassa koulutuksessa sukelletaan LinkedIn-rekrytoinnin ja työnantajamielikuvan syvään päähän!

Koulutus on osa DigiPRO-valmennuskokonaisuutta.

 

OHJELMA

• Miksi LinkedIn ja sosiaalinen media on tärkeä osa rekrytoijan työkalupakkia?

• Työnantajamielikuvan synty, rakentaminen ja merkitys sosiaalisessa mediassa

• Mitä työntekijälähettilyys tarkoittaa, vaatii ja mahdollistaa?

  • Henkilöstön somevaikuttavuus rekrytoinnin, työnantajamielikuvan ja yleisesti viestinnän näkökulmasta
  • Miten someaktiivisuus hyödyttää sekä työntekijää että työnantajaa?
  • Moderneja toimintatapoja Suomesta ja maailmalta

• Työntekijälähettilyyden jalkauttaminen käytännössä: vinkit ja virheet, esimerkkejä

• Sisällöntuotanto rekrytoinnissa: mitä ja miten?

• Työnantajamielikuvan mittaaminen

 

KENELLE

LinkedInistä on muodostunut kaikenlaista osaajien rekrytointikanava toimialasta, osaamisen tasosta ja koulutustaustasta riippumatta. Tässä koulutuksessa käydään läpi kaikki olennaiset sekä ilmaiset että maksulliset jalkauttaa rekrytointia ja työnantajamielikuvan rakentamista Linkedinin kautta. Koulutus sisältää myös katsauksen suorahaun ja työntekijälähettilyyden toimintatapoihin. Tämä koulutus on suunnattu työnantajamielikuvan rakentamisessa ja/tai rekrytointitoimessa mukana oleville tai siitä kiinnostuneille. 

 

VALMENTAJA

Tom Laine on Suomen johtava sosiaalisen median rekrytoinnin ja some-työnhaun kouluttaja sekä Suomen verkostoitunein henkilö LinkedInissä. Lisäksi Tom on Vuoden Rekrytointialan Kehittäjä -kisan finalisti 2018 ja Suomen Top Voices of Linkedin 2019 -voittaja. Tom elää niin kuin opettaa: hän itse saa suuren osan uusista asiakkaistaan LinkedInin kautta. Tomin asiakkaita ovat olleet mm. Nokia, UPM, Elektrobit, Ikea, Mercedes Benz ja Louis Vuitton. Hän on kirjoittanut myös useita kirjoja, kuten esimerkiksi Henkilöbrändi-kirjan yhdessä Jarkko Kurvisen ja Ville Tolvasen kanssa. Toteutettuja koulutuksia ympäri maailmaa on noin 1400 kappaletta, ja niissä yhteensä noin 50 000 osallistujaa. Lisätietoja Tomista löytyy osoitteesta www.tomlaine.com

 

MITEN WEBINAARI TOIMII?

Webinaarikoulutus toteutetaan GoToWebinar-järjestelmän avulla.

Miten webinaariin osallistutaan tietokoneella ja mobiililaitteella?

  • Tietokoneessa on oltava Windows- tai Mac OS -käyttöjärjestelmä.
  • Webinaariin liittymisen yhteydessä pieni maksuton GoToOpener-työpöytäsovellus asennetaan automaattisesti tietokoneellesi.
  • Tableteille ja älypuhelimille on saatavissa maksuton GoToWebinar-sovellus, joka on ladattava laiteen sovelluskaupasta ja asennettava ennen osallistumista.

Miten webinaariin liitytään?

  • Webinaariin liitytään klikkaamalla webinaarijärjestelmän lähettämässä sähköpostiviestissä olevaa osallistumispainiketta.
  • Paikalle kannattaa tulla 10-15 minuuttia ennen tilaisuuden ilmoitettua alkamisajankohtaa, jotta yhteys varmasti ehtii muodostua ajoissa. 
  • Mobiililaitteilla voi liittyä myös syöttämällä sovellukseen webinaarin ID-numeron. ID-numero on muodossa XXX-XXX-XXX ja löydät sen vahvistus- ja muistutusviestien alaosasta.

 

HINNAT JA ILMOITTAUTUMINEN

Koulutuksen hinnasto:

  • Etänä osallistuminen, webinaari (jäsenhinta) 330 €
  • Etänä osallistuminen, webinaari (ei jäsenet) 440 €

Hintoihin lisätään alv. 24 %.

Mikäli organisaatiostasi osallistuu kaksi tai useampi, saavat kaikki koulutuksen hinnasta 15 % alennuksen. Alennusta ei voi yhdistää muihin alennuksiin. Mikäli suoritat ProComPRO-kokonaisuutta, sisältyy koulutuspäivä kokonaisuutesi hintaan.

Ilmoittautuminen
Ilmoittautumiset tämän sivun ilmoittautumislomakkeella. Lisätiedot ja tiedustelut: procom@procom.fi.

Huom! ProComin jäsen, varmistaaksesi koulutuksen osanottajamaksun jäsenhintaan, muistathan kirjautua jäsensivuille alla olevasta linkistä.

Peruutusehdot
Viimeinen peruutuspäivä on kahta viikkoa (14 vrk) ennen tilaisuutta. Mikäli osallistuminen perutaan tämän jälkeen (3-13 vrk ennen tilaisuutta), laskutamme 50 % tilaisuuden hinnasta. Kaksi (2) arkipäivää ennen tilaisuutta tai sen jälkeen tehdyistä peruutuksista veloitamme koko osallistumismaksun. Osallistujan vaihto koulutukseen on maksutonta. Peruutukset osoitteeseen: procom@procom.fi.

Pidätämme oikeuden vähäisiin ohjelmanmuutoksiin. Koulutuksen toteutuminen vahvistetaan riittävän ryhmäkoon muodostuttua.

Kiinnostuitko PRO-valmennusohjelmasta? Kysy lisää ProComin toimistolta: procom@procom.fi tai puh. (09) 135 7775.

Tietojen käsittely

Ilmoittautumalla mukaan hyväksyt sähköpostiosoitteesi lisäämisen uutiskirjeemme jakelulistalle. Saat ProComilta viestejä viestintäalaan liittyen, koulutuksiin ja tapahtumiin. Voit koska tahansa pyytää tietojesi poistoa postituslistaltamme. Käsittelemme tietoja GDPR:n mukaisesti.

Tapahtuma on jo alkanut ja ilmoittautuminen tapahtumaan on päättynyt.

Ilmoittautumisen yhteydessä annettavia tietoja käsitellään ProCom - Viestinnän ammattilaiset ry:n jäsenrekisterin
rekisteriselosteessa ja ProCom Oy:n asiakasrekisterin rekisteriselosteessa kuvatulla tavalla. Lue lisää rekisteriselosteista.