Ajankohta

26.8.2021 09:00 – 26.8.2021 14:00

Paikka

Webinaari

Hinta jäsenille

330 € + alv 24%

Hinta (ei jäsenet)

440 € + alv 24%

Järjestäjä

ProCom

AJANKOHTAISTA

Järjestämme kevään koulutuspäivän webinaarina. 

 

KOULUTUSPÄIVÄ

Halusimme tai emme, meillä jokaisella on henkilöbrändi, muiden ihmisten käsitys siitä, millaisena (ammatillisesti) näyttäydymme. Hyvä uutinen on, että voimme omalla toiminnallamme keskeisesti vaikuttaa siihen, millaiseksi se muiden silmissä muodostuu. Miksi emme siis hyödyntäisi henkilöbrändiämme sosiaalisessa myynnissä?
Social Selling eli sosiaalinen myynti on modernin myynnin malli ja toimintatapa, jonka tavoitteena on luoda uusia ja vahvistaa jo olemassa olevia suhteita. Ennen kaikkea kyse on asiantuntijuuden rakentamisesta, näkyväksi tekemisestä ja oman asiantuntijuuden jakamisesta. Kaikki lähtee avoimesta vuorovaikutuksesta, johon lisätään ripaus rohkeutta sekä kiteytyksen jaloa taitoa. Nämä kaikki ovat viestinnän alan perusperiaatteita, mutta mitä tämä tarkoittaa Social Sellingin näkökulmasta 
katsottuna? Muun muassa näitä asioita käsitellään tässä erittäin ajankohtaisessa ja mukaansa tempaavassa koulutuksessa!

Koulutuspäivä on osa DigiPRO-valmennuskokonaisuutta.

 

OHJELMA

  • Mitä Social Selling LinkedInissä tarkoittaa, vaatii ja mahdollistaa?
  • Miten tunnistan minulle potentiaalisimman kohderyhmän ja kuinka tavoitan heidät?
  • Miten henkilöprofiili valjastetaan myynnin tarpeisiin?
  • Sisällöntuotanto osana Social Sellingia?
  • Social Selling ajatusjohtajuuden välineenä?

 

KENELLE

"Asiantuntija on paras myyjä", on modernista myynnistå tuttu hokema. Roolista riippumaton osaamisen näkyväksi tekeminen, positiivinen ja asiakaspalveluhenkinen läsnäolo, sisältömarkkinoinnin keinovalikoima ja tavoitteellinen verkostoituminen kuuluvat "social sellingin" eli modernin sosiaalisen myynnin ytimeen. Tämä koulutus on suunnattu kaikille, jotka toimivat Linkedinissä ensisijaisesti organisaation työntekijän ominaisuudessa, haluavat olla muuten jalkauttamassa sisältöjä myynnin rakentajina tai rakentavat oman osaamisensa ympärille kaupallista toimintaa. 

 

VALMENTAJA

Tom Laine on Suomen johtava sosiaalisen median rekrytoinnin ja some-työnhaun kouluttaja sekä Suomen verkostoitunein henkilö LinkedInissä. Lisäksi Tom on Vuoden Rekrytointialan Kehittäjä -kisan finalisti 2018 ja Suomen Top Voices of Linkedin 2019 -voittaja. Tom elää niin kuin opettaa: hän itse saa suuren osan uusista asiakkaistaan LinkedInin kautta. Tomin asiakkaita ovat olleet mm. Nokia, UPM, Elektrobit, Ikea, Mercedes Benz ja Louis Vuitton. Hän on kirjoittanut myös useita kirjoja, kuten esimerkiksi Henkilöbrändi-kirjan yhdessä Jarkko Kurvisen ja Ville Tolvasen kanssa. Toteutettuja koulutuksia ympäri maailmaa on noin 1400 kappaletta, ja niissä yhteensä noin 50 000 osallistujaa. Lisätietoja Tomista löytyy osoitteesta www.tomlaine.com

 

MITEN WEBINAARI TOIMII?

Webinaarikoulutus toteutetaan GoToWebinar-järjestelmän avulla.

Miten webinaariin osallistutaan tietokoneella ja mobiililaitteella?

  • Tietokoneessa on oltava Windows- tai Mac OS -käyttöjärjestelmä.
  • Webinaariin liittymisen yhteydessä pieni maksuton GoToOpener-työpöytäsovellus asennetaan automaattisesti tietokoneellesi.
  • Tableteille ja älypuhelimille on saatavissa maksuton GoToWebinar-sovellus, joka on ladattava laiteen sovelluskaupasta ja asennettava ennen osallistumista.

Miten webinaariin liitytään?

  • Webinaariin liitytään klikkaamalla webinaarijärjestelmän lähettämässä sähköpostiviestissä olevaa osallistumispainiketta.
  • Paikalle kannattaa tulla 10-15 minuuttia ennen tilaisuuden ilmoitettua alkamisajankohtaa, jotta yhteys varmasti ehtii muodostua ajoissa. 
  • Mobiililaitteilla voi liittyä myös syöttämällä sovellukseen webinaarin ID-numeron. ID-numero on muodossa XXX-XXX-XXX ja löydät sen vahvistus- ja muistutusviestien alaosasta.

 

HINNAT JA ILMOITTAUTUMINEN

Koulutuksen hinnasto:

  • Etänä osallistuminen, webinaari (jäsenhinta) 330 €
  • Etänä osallistuminen, webinaari (ei jäsenet) 440 €

Hintoihin lisätään alv. 24 %.

Mikäli organisaatiostasi osallistuu kaksi tai useampi, saavat kaikki koulutuksen hinnasta 15 % alennuksen. Alennusta ei voi yhdistää muihin alennuksiin. Mikäli suoritat ProComPRO-kokonaisuutta, sisältyy koulutuspäivä kokonaisuutesi hintaan.

Ilmoittautuminen
Ilmoittautumiset tämän sivun ilmoittautumislomakkeella. Lisätiedot ja tiedustelut: procom@procom.fi.

Huom! ProComin jäsen, varmistaaksesi koulutuksen osanottajamaksun jäsenhintaan, muistathan kirjautua jäsensivuille alla olevasta linkistä.

Peruutusehdot
Viimeinen peruutuspäivä on kahta viikkoa (14 vrk) ennen tilaisuutta. Mikäli osallistuminen perutaan tämän jälkeen (3-13 vrk ennen tilaisuutta), laskutamme 50 % tilaisuuden hinnasta. Kaksi (2) arkipäivää ennen tilaisuutta tai sen jälkeen tehdyistä peruutuksista veloitamme koko osallistumismaksun. Osallistujan vaihto koulutukseen on maksutonta. Peruutukset osoitteeseen: procom@procom.fi.

Pidätämme oikeuden vähäisiin ohjelmanmuutoksiin. Koulutuksen toteutuminen vahvistetaan riittävän ryhmäkoon muodostuttua.

Kiinnostuitko PRO-valmennusohjelmasta? Kysy lisää ProComin toimistolta: procom@procom.fi tai puh. (09) 135 7775

Kirjaudu sisään »

Ilmoittaudu tapahtumaan

Ilmoittautujan tiedot

+ Lisää uusi osallistuja


Maksajan tiedot

Poista osallistuja
Poista osallistuja
Poista osallistuja
Poista osallistuja
Poista osallistuja
Poista osallistuja
Poista osallistuja
Poista osallistuja
Poista osallistuja
Poista osallistuja
Poista osallistuja
Poista osallistuja
Poista osallistuja
Poista osallistuja
Poista osallistuja
Poista osallistuja
Poista osallistuja
Poista osallistuja
Poista osallistuja

Ilmoittautumisen yhteydessä annettavia tietoja käsitellään ProCom - Viestinnän ammattilaiset ry:n jäsenrekisterin
rekisteriselosteessa ja ProCom Oy:n asiakasrekisterin rekisteriselosteessa kuvatulla tavalla. Lue lisää rekisteriselosteista.