Ajankohta

17.2.2022 08:30 – 17.2.2022 09:30

Paikka

Teams

Järjestäjä

ProCom

Kuinka podcast konseptoidaan ja mitä ottaa huomioon käsikirjoituksen luomisessa? Entä minkälaista on onnistunut markkinointi? Webinaarissa tutustumme myös podcastin julkaisuprosessiin ja jakson menestymisen mittaamiseen. Podcastien maailmaan meidät johdattavat Bonfiren asiakkuuspäällikkö ja osakas Henna Lahtinen sekä viestinnän suunnittelija Elina Olander.

 

Webinaarin sisältö:

  • podcastin konseptointi
  • käsikirjoitus
  • julkaisu ja markkinointi
  • mittaaminen ja analysointi

 

Henna Lahtinen, asiakkuuspäällikkö ja osakas

Henna on Bonfiren asiakkuuspäällikkö ja hän osallistuu podcast-tuotantoihin projektipäällikön roolissa. Hennan podi-osaamiseen kuuluu muun muassa markkinointia sekä tulosten mittaamista ja statistiikan analysointia.

 
Elina Olander, viestinnän suunnittelija

Elina työskentelee Bonfirellä viestinnän suunnittelijana. Podcast-projekteissa hän on mukana tuottajana. Elinalla on laajaa kokemusta podcastien konseptoinnista, käsikirjoituksesta sekä teknisestä tuotannosta.
 

Tervetuloa mukaan podcastien maailmaan!

 

Ystävällisin terveisin

Digijaoksen puheenjohtajisto Ilse Skog ja Kati Kiviniemi sekä ProCom

Kirjaudu sisään »

Ilmoittautumisen yhteydessä annettavia tietoja käsitellään ProCom - Viestinnän ammattilaiset ry:n jäsenrekisterin
rekisteriselosteessa ja ProCom Oy:n asiakasrekisterin rekisteriselosteessa kuvatulla tavalla. Lue lisää rekisteriselosteista.