Ajankohta

9.3.2023 09:00 – 9.3.2023 15:00

Paikka

ProComin koulutustila / Online

Järjestäjä

ProCom

AJANKOHTAISTA

Koulutus järjestetään mahdollisuuksien mukaan hybriditoteutuksena siten, että online-osallistuminen on aina mahdollinen. Luokkahuonetoteutus arvioidaan hyvissä ajoin jokaisen koulutuspäivän osalta erikseen.  Voit kertoa oman toiveesi osallistumistavasta ilmoittautumislomakkeella ja ProCom vahvistaa aina erikseen toteutuksen.

 

KOULUTUSPÄIVÄ

Haluatko tietää, miten brändi viedään onnistuneesti digikanaviin ja miten sitä rakennetaan systemaattisesti? Brändin esiintuominen digikanavissa, kuten sosiaalisessa mediassa, on ratkaiseva tekijä brändiin sitouttamisessa. Brändin selkeä määrittäminen tone of voicesta visuaaliseen ilmeeseen raamittaa kaikkea organisaation tekemistä. Tässä koulutuspäivässä syvennytään siihen, miten brändi tuodaan eloon onnistuneesti. Koulutuksen päätavoitteena on inspiroida ja opettaa käytännön esimerkkien kautta sitä, miten brändi näkyy digikanavissa onnistuneesti.

Koulutus jakautuu kahteen osaan:

1) Brändi digikanavissa: Käymme läpi, mistä eri osa-alueista brändi koostuu ja miten se ilmenee digikanavissa. Tästä rakentuu ‘checklist’ brändille digissä.
2) Oman brändin nykytila: käytännön harjoitusten kautta katsaus oman organisaation brändin viemiseen digikanaviin.

Päivän jälkeen osaat perustella organisaatiossasi, miksi brändin näkyvyys digikanavissa on tärkeää, miten se viedään digikanaviin luovasti brändille sopivalla tavalla, mitä tekemisessä kannattaa ottaa huomioon ja mitä asioita lähdetään kehittämään.

 

Koulutuksen sisältö 

9–12 Brändi digikanavissa: Mitä ja miksi? Inspiraation ja asiantuntijuuden kautta selvitämme miksi brändin onnistunut olemus digikanavissa on niin tärkeää.

  • Miten brändi voi näkyä digikanavissa? 
  • Miten rakennan brändiä digikanavissa?
  • Mikä on brändi-identiteetti ja miten tuon sen esiin digikanavissa, etenkin sosiaalisessa mediassa?
  • Brändi ja luovuus
  • Keskustelua

13–15 Brändi digikanavissa: Miten? Käytännön harjoitusten kautta katsaus brändin viemiseen digikanaviin.

  • Brändi audit -ennakkotehtävä ja läpikäyminen
  • Tehtäviä ja keskustelua

 

KENELLE 

Koulutus on tarkoitettu sinulle, joka mietit organisaation digipresenssin kehittämistä enemmän brändin lähtökohdista.

 

KOULUTTAJAT

Enoma Edevbaro, Social Media & Influencer Marketing Lead

Enoma Edevbaro on markkinointi- ja viestintätoimisto SEKin sosiaalisen median ja vaikuttajamarkkinoinnin asiantuntija. Hän on työskennellyt digimarkkinoinnin parissa sekä ulkomailla että Suomessa ja konsultoinut yrityksiä sosiaalisen median tehostamisessa.

Jarno Luotonen, Executive Creative Director

Jarnolla on lähes 20 vuoden kokemus brändien rakentamisesta. Roolissaan vastaavana luovana johtajana Jarno on työskennellyt SEKissä lukuisissa erilaisten brändin määrittely-, kehitys-, ja kirkastusprojekteissa.

 

HINNAT JA ILMOITTAUTUMINEN

Luokkahuonekoulutus (osallistuja paikan päällä)

495 eur jäsen / 655 eur ei-jäsen

Online-koulutus (osallistuja etäyhteydellä)

355 eur jäsen / 525 eur ei-jäsen

*hintoihin lisätään alv-osuus 24 %.

Mikäli koulutuspäivään osallistuu organisaatiostasi kaksi henkilöä tai useampi osallistuja, saavat kaikki koulutuksen hinnasta 10 % alennuksen. Alennusta ei voi yhdistää muihin alennuksiin.

Huom. Mikäli suoritat Digitaalisen viestinnän koulutuskokonaisuutta, sisältyy koulutuspäivä kokonaisuutesi hintaan. Koulutuskokonaisuus -osallistujien lisäosallistujat:

  • Yksilöosallistujan lisäosallistuja: Saman organisaation lisäosallistujat saavat 10 % alennuksen yksittäisen päivän normaalihinnasta (ei yhdistettävissä muihin alennuksiin, alennus koskee vain lisäosallistujia).
  • Organisaatio-osallistumisen lisäosallistuja: Organisaatio saa lisäosallistujat koulutuspäiviin -50 % hinnalla yksittäisen päivän normaalihinnasta (ei yhdistettävissä muihin alennuksiin, alennus koskee vain lisäosallistujia)

 

Luokkahuonekoulutuksen edut:

  • ProCom tarjoaa aamiaisen ja lounaan
  • Verkostoituminen kollegoiden kanssa
  • Toimistolta voi napata mukaan viestintäalan kirjallisuutta
  • Sparrailu kollegojen ja kouluttajan kanssa
  • Viihtyisät tilat Helsingin keskustassa

 

Ilmoittautuminen
Ilmoittautumiset tämän sivun ilmoittautumislomakkeella. Lisätiedot ja tiedustelut: procom@procom.fi.

Peruutusehdot
Viimeinen peruutuspäivä on kahta viikkoa (14 vrk) ennen tilaisuutta. Mikäli osallistuminen perutaan tämän jälkeen (3-13 vrk ennen tilaisuutta), laskutamme 50 % tilaisuuden hinnasta. Kaksi (2) arkipäivää ennen tilaisuutta tai sen jälkeen tehdyistä peruutuksista veloitamme koko osallistumismaksun. Osallistujan vaihto koulutukseen on maksutonta. Mikäli osallistuja haluaa vaihtaa henkilökohtaisista syistä osallistumismuotoa live-osallistumisesta online-osallistumiseen, tulee osallistumismuoto muuttaa viimeistään kaksi vuorokautta ennen koulutuspäivää. Osallistumismuotoa on mahdollista vaihtaa myös tämän ajankohdan jälkeen, mutta tällöin laskutamme koulutuksen live-osallistumisen hinnalla. Peruutukset osoitteeseen: procom@procom.fi.

Pidätämme oikeuden vähäisiin ohjelmanmuutoksiin. Koulutuksen toteutuminen vahvistetaan riittävän ryhmäkoon muodostuttua.

KIINNOSTAAKO LAAJAN KOULUTUSOHJELMAN SUORITTAMINEN?

Kiinnostaisiko sinua digiviestinnän koulutuskokonaisuuden suorittaminen? Tämän koulutuksen voi suorittaa osana digiviestinnän koulutuskokonaisuutta, jonka suorittamisesta saa todistuksen. Kysy lisää ProComin toimistolta: procom@procom.fi tai puh. (09) 135 7775 tai lue lisää täällä.

 

Tietojen käsittely

Ilmoittautumalla mukaan hyväksyt sähköpostiosoitteesi lisäämisen uutiskirjeemme jakelulistalle. Saat ProComilta viestejä viestintäalaan liittyen, koulutuksiin ja tapahtumiin. Voit koska tahansa pyytää tietojesi poistoa postituslistaltamme. Käsittelemme tietoja GDPR:n mukaisesti.

Kirjaudu sisään »

Ilmoittaudu tapahtumaan

Ilmoittautujan tiedot

Paikan päällä, en ole jäsen 655e + alv. 24%Paikan päällä, olen jäsen 495e + alv. 24%Etänä, en ole jäsen 525e + alv. 24%Etänä, olen jäsen 355e + alv. 24%

Maksajan tiedot

Ilmoittautumisen yhteydessä annettavia tietoja käsitellään ProCom - Viestinnän ammattilaiset ry:n jäsenrekisterin
rekisteriselosteessa ja ProCom Oy:n asiakasrekisterin rekisteriselosteessa kuvatulla tavalla. Lue lisää rekisteriselosteista.