Ajankohta

3.2.2021 09:00 – 3.2.2021 10:30

Paikka

webinaari

Järjestäjä

ProCom
Touko Aalto

Millaista kriisiviestintä on jatkuvan poikkeustilan aikana? Entä miten kriisien tietoisesta rakentamisesta ja huomion hakemisesta konfliktilla on tullut politiikassa sekä bisneksessä viestinnän yhä useammin käytetty työkalu? Usein on ajateltu, että kriisiviestintä olisi monimutkaista ja vaikeaa, mutta sen perusopit ovat varsin yksinkertaisia. Nämä opit tulemme käymään aamun aikana läpi.

Tervetuloa Aamu ytimessä -webinaariin kuulemaan, miten kriisitilanteisiin voi vastata tehokkaasti!

Markkinointiviestintätoimisto Sourcen isännöimässä kriisiaamussa opit:

Miten valmistautua kriisiin, joka tulee aina yllättäen?
Miten sosiaalinen media, asioiden tarinallistaminen ja henkilöityminen vaikuttavat kriisien hoitoon?
Milloin kannattaa reagoida ja milloin ei? Tietoinen tekemättä jättäminen on myös teko.
Kuinka säilyttää maltti ja rauha kaaoksen keskellä?

Puhujat:

Touko Aalto on Vihreiden entinen puheenjohtaja sekä kansanedustaja, joka toimii nykyään Suomen Apteekkariliiton yhteiskuntasuhteista vastaavana johtajana.

Juhana Harju on pitkän linjan kriisi- ja vaikuttajaviestinnän asiantuntija, joka työskentelee markkinointiviestintätoimisto Sourcessa. 10 vuoden aikana Juhana on kerryttänyt viestinnästä osaamista niin työmarkkinoiden, kuntien, lakiasioiden kuin suuryritysten haastavien kysymysten parissa.

 

Kuuntele myös Sourcen podcast, jossa tilaisuuden puhujat Juhana ja Touko keskustelevat kriisin anatomiasta. Lue lisää ja kuuntele jakso Sourcen verkkosivuilla >>

 

Tapahtuma on jo alkanut ja ilmoittautuminen tapahtumaan on päättynyt.

Ilmoittautumisen yhteydessä annettavia tietoja käsitellään ProCom - Viestinnän ammattilaiset ry:n jäsenrekisterin
rekisteriselosteessa ja ProCom Oy:n asiakasrekisterin rekisteriselosteessa kuvatulla tavalla. Lue lisää rekisteriselosteista.