Ajankohta

18.5.2022 09:00 – 18.5.2022 10:00

Paikka

Teams

Järjestäjä

ProCom

 

AAMU YTIMESSÄ

Mikä on hyvä strategia podcasteihin: tehdäkö oma, mennäkö mukaan olemassa olevaan podiin vai pitäisikö kokeilla podimainontaa? Suosittuja podcasteja eivät tee pelkästään nuorisovaikuttajat ja niissä käsitellään muitakin aiheita kuin seksiä ja parisuhdetta. Itse asiassa Suomessa on monia bisnes-, asia- ja harrastepodeja, joilla on jo valtava yleisö. Tässä webinaarissa kuulet, voisiko kumppaniksi meneminen olla omaan podiin verrattuna halvempi, riskittömämpi ja helpompi tapa. Kerromme myös, milloin kumppanuuspodi ei ole oikea väline markkinointiin. Opit valitsemaan oikeanlaisen podin, mittaamaan tuloksia muillakin mittareilla kuin pelkillä kuulijaluvuilla sekä saat vinkkejä sudenkuoppien taklaamiseen. Käymme aamussa läpi myös sopimusasiat.

Tilaisuus järjestetään yhteistyössä Suomen Podcastmedian kanssa.

 

PUHUJA

Juhani Pajunen on Suomen suurimnman podcast-tuotantoyhtiön Suomen Podcastmedian perustaja ja toimitusjohtaja. Hänellä on 20 vuoden kokemus viestintäalalta mm. viestintätoimistoista ja STT:ltä. Juhanin erikoisala on audion käyttö markkinoinnissa ja hän on aktiivi alan järjestöissä. Juhani on myös toiminut tuomarina Finnish Communications Awards sekä ProComin Oma Media -kilpailuissa. Suomen Podcastmedian podcastit on palkittu lukuisissa eri kilpailuissa.

 

Tilaisuus on maksuton ja avoin kaikille jäsenille – lämpimästi tervetuloa!

Tapahtuma on jo alkanut ja ilmoittautuminen tapahtumaan on päättynyt.

Ilmoittautumisen yhteydessä annettavia tietoja käsitellään ProCom - Viestinnän ammattilaiset ry:n jäsenrekisterin
rekisteriselosteessa ja ProCom Oy:n asiakasrekisterin rekisteriselosteessa kuvatulla tavalla. Lue lisää rekisteriselosteista.