Aamu ytimessä: Onnistuneen brändipresenssin rakennus TikTokissa
Tapahtumassa opit, miten rakentaa ja vahvistaa brändipresenssiä TikTokissa. Inspiroimme eri toimialojen käytännön esimerkkien kautta, mikä kanavassa toimii ja mikä ei, miten brändin pitää ”joustaa” onnistuakseen TikTokissa ja mitä kehittymistä kanava vaatii sisällöntuotannon näkökulmasta. Tilaisuuden puhujina ovat SEKin Enoma Edevbaro ja Annika Hämäläinen ja se järjestetään yhteistyössä SEKin kanssa.
Ajankohta
20.9.2023 09:00 – 20.9.2023 10:30Paikka
OnlineJärjestäjä
ProCom


TikTok on mahdollistanut kulttuurisia ilmiöitä ja pienentänyt brändin ja kuluttajan välistä kuilua. Kanava on myös boostannut yksittäisten käyttäjien matkaa ammattimaisiksi sisällöntuottajiksi. Suomessa kuukausittaisia käyttäjiä on TikTokissa yli 1,7 miljoonaa, mutta mitä organisaation täytyy tehdä kiinnittääkseen heidän huomionsa – pitkäaikaisesti?
Tilaisuudessa luvassa
Tapahtumassa opit, miten rakentaa ja vahvistaa brändipresenssiä TikTokissa. Inspiroimme eri toimialojen käytännön esimerkkien kautta, mikä kanavassa toimii ja mikä ei, miten brändin pitää ”joustaa” onnistuakseen TikTokissa ja mitä kehittymistä kanava vaatii sisällöntuotannon näkökulmasta.
Tilaisuus sopii erityisesti sinulle, joka mietit, voiko organisaationne mennä TikTokiin tai jos sisällöntuotanto kanavaan tuntuu tahmealta. Tilaisuus on myös sinulle, jos TikTokin maailma ja mahdollisuudet kiinnostavat muuten vain. Tilaisuus järjestetään yhteistyössä SEKin kanssa.
Tilaisuuden puhujat
Enoma Edevbaro, Social Media & Influencer Marketing Lead, SEK
Enoma Edevbaro on markkinointi- ja viestintätoimisto SEKin sosiaalisen median ja vaikuttajamarkkinoinnin asiantuntija. Hän on työskennellyt digimarkkinoinnin parissa sekä ulkomailla että Suomessa ja konsultoinut yrityksiä sosiaalisen median tehostamisessa.
Annika Hämäläinen, Project Manager, social media, SEK
Annika Hämäläinen on markkinointi- ja viestintätoimisto SEKin projektipäällikkö. Hän on työskennellyt myös sosiaalisen median ja vaikuttajamarkkinoinnin kampanjoiden parissa kansainvälisten ja suomalaisten brändien kanssa sekä kouluttanut ja konsultoinut TikTokin käytöstä vuodesta 2019 lähtien.
Tilaisuus on avoin ja maksuton ProComin jäsenkunnalle.
TIETOJEN KÄSITTELY
Ilmoittautumalla mukaan hyväksyt ilmoittautumistietojesi luovuttamisen tilaisuuden kumppanille.
Ilmoittautumisen yhteydessä annettavia tietoja käsitellään ProCom - Viestinnän ammattilaiset ry:n jäsenrekisterin
rekisteriselosteessa ja ProCom Oy:n asiakasrekisterin rekisteriselosteessa kuvatulla tavalla. Lue lisää rekisteriselosteista.