Ajankohta

14.12.2022 09:00 – 14.12.2022 10:30

Paikka

ProComin toimisto, Kasarmikatu 23 A 5, 001300 / Webinaari

Järjestäjä

ProCom

Miten hyödyntää sosiaalisen median kuunteludataa päivittäistason viestinnän suunnittelussa ja toteuttamisessa? Entä miten mitata sometyön pidemmän aikavälin vaikutuksia ja osoittaa sen arvo muulle organisaatiolle? Miten toimituksellisen median ja sosiaalisen median julkisuus linkittyy toisiinsa? Tule mukaan Aamu ytimessä -tilaisuuteen, jossa perehdymme sosiaalisen median mittaamiseen ja vaikuttavuuteen!


Tilaisuus järjestetään yhteistyössä mediaseuranta- ja -analyysitoimisto Retrieverin kanssa.

 

Puhujat

Henje Huotari
Head of Analysis and Data Insight, Retriever

Henje Huotari on Retriever Suomen media-analyysiosaston vetäjä. Retriever on Pohjoismaiden johtava mediaseuranta- ja media-analyysitoimisto, jonka media-analyysit tarjoavat asiakkaille näkemystä heidän julkisuuteensa ja sen kehittämiseen. Henje on AMEC-sertifioitu viestinnän mittaamisen ammattilainen, joka on auttanut lukuisia suomalaisorganisaatiota eri toimialoilta asettamaan mitattavia tavoitteita viestinnälleen ja ottamaan mittaamisen osaksi viestintänsä johtamista. Sosiaalisen mediassa Henjeä innostaa etenkin kehityksen nopeatempoisuus ja alati nousevat uudet kanavat.

Christina Forsgård
Viestintäkonsultti, partneri, Netprofile

Christina on viestinnän, vaikuttamisen ja sosiaalisen median asiantuntija, enkelisijoittaja, startup-valmentaja, kouluttaja, tietokirjailija sekä kansainvälisesti palkitun uutta teknologiaa kehittävien ja hyödyntävien organisaatioiden viestinnän konsultointiin erikoistuneen Netprofile Finlandin perustaja ja partneri. Christina on erikoistunut kriisiviestintään ja erityisesti kyberkriiseihin, joihin hänen johdollaan on kehitetty Netprofilen H72-kyberkriisien hallintamalli. Christina toimi viestintätoimistojen hallituksen puheenjohtajana 2009 - 2014 ja edelleen aktiivisena hallituksen jäsenenä. Christina valittiin vuonna 2019 viestintäalan kansainvälisen kattojärjestö ICCO:n (International Communications Consultancy Organization) ensimmäiseksi Ethics Chairiksi ja vuonna 2022 kansainvälisen kyberkriiseihin erikoistuneen PrivacyRules-allianssin Cyber Crisis Communications -ohjelman puheenjohtajaksi.

Maunu Anhava
Sales Manager, Retriever

Maunu Anhava on viestinnän ja markkinoinnin asiantuntija, joka on työskennellyt media-alalla jo miltei 20 vuoden ajan. Entisenä toimittajana Maunulla on syvällinen ymmärrys siitä, minkälaiset asiat tiedotusvälineissä kiinnostavat. Hän on useita vuosia auttanut organisaatioita ansaitun median kysymyksissä ja seurannut läheltä, miten sosiaalisen median merkitys eri organisaatioille on viime vuosina noussut. Retrieverin myyntijohtajana Maunu auttaa eri yrityksiä ja muita toimijoita etenkin mediaseurannassa, mediajulkisuuden analysoinnissa ja viestinnän mittaamisessa. 

 

Aika: 14.12.2022 kello 9–10.30
Paikka: ProComin toimisto & Online 

 

Tietojen käsittely

Ilmoittautumalla mukaan hyväksyt sähköpostiosoitteesi luovuttamisen tilaisuuden kumppanille mediaseuranta- ja -analyysitoimisto Retrieverille. 

 

Tilaisuus on maksuton ja avoin kaikille jäsenille – lämpimästi tervetuloa!

Kirjaudu sisään »

Ilmoittautumisen yhteydessä annettavia tietoja käsitellään ProCom - Viestinnän ammattilaiset ry:n jäsenrekisterin
rekisteriselosteessa ja ProCom Oy:n asiakasrekisterin rekisteriselosteessa kuvatulla tavalla. Lue lisää rekisteriselosteista.